Stelling : Er zijn maar weinig plaatsen waar Hindostaanse mannen en vrouwen met elkaar in contact kunnen komen!
Reageer |
|
|
|
|
|
Naam: | Sanjana | Reactie: | Absoluut! Er worden al heel weinig kwaliteitsfeesten georganiseerd waar nette mensen komen. | Datum: | 2002-01-29 20:33:00 | |
|
|
Naam: | mannie | Reactie: | weer een denkfout van een hindostaan, Niet alleen op feesten ontmoet men personen, ga ook een keer naar een of ander festiviteit, of doe mee in het dagelijks leven, zoals sport,of andere fit-houdende bezigheden, en niet steeds voor de kast zitten en naar Hin.films kijken. | Datum: | 2002-01-29 21:41:46 | |
|
|
Naam: | mukesh | Reactie: | Daar geloof ik weinig van,omdat bijde geslachten zo gedreven zijn naar eigen behoefte dat ze de realiteit uit het oog zijn veloren.En zo kieskeurig geworden dat ze elkaars niet zien zitten.In pricipe kan je op elke plaats in contact komen met elkaar,maar dat doen we heellas niet door onze kieskeurigheid. | Datum: | 2002-01-29 22:02:48 | |
|
|
Naam: | Kapoor | Reactie: | Dat heb je goed neergezet Mannie. Het is toch jammer dat ik in de 10 jaar als fitness coach slechts enkele Hind. vrouwen in de sportscholen heb gezien. Dus vrouwen vertel, wat doen jullie verder dan werken/school, naar huis gaan, eten, hind. films kijken? Wat doen jullie in je vrije tijd? Hebben jullie uberhaubt hobby's?
En als je als Hind. man contact legt, dan zijn de meeste Hind. vrouwen zo zelfingenomen. Why is that? Is nergens voor nodig hoor... Jullie zijn beslist niet beter dan andere vrouwen, of wel... | Datum: | 2002-01-30 14:13:43 | |
|
|
Naam: | ashwin | Reactie: | He Kapoor, hind. vrouwen sporten niet veel, pas als het te laat is, als ze al dikker beginnen te worden, dat is jammer, dat hindoestanen niet veel aan hun gezondheid denken, als je vraagt wat voor sport ze doen kijken ze je echt raar aan! En wanneer je gewoon een gesprek met een meisje wilt beginnen, denken ze meteen dat je met ze wilt trouwen, dus het ligt niet aan de omgeving, maar aan de hindoestanen zelf, ze zijn niet bereid om anderen te leren kennen. | Datum: | 2002-02-01 10:25:43 | |
|
|
Naam: | Sharika | Reactie: | Ik ben het helemaal eens met Mannie en die andere twee. Ik zelf ben een hindoestaans meisje van 19 en ik kom overal hindoestaanse mannen tegen en dan ga ik niet eens daar dansavonden en discotheken. Het is maar waar je gaat kijken/zoeken en hoe, als je te kieskeurig bent logisch dat geen leuke vent vind. Want Salman Khan, Shah Rukh Khan, Hrithek Roshan die gasten vind je hier niet! dus meiden als jullie vinden dat jullie geen geschikte plekken hebben hier om een man te vinden doe je ogen goed open en haal die BOLLYWOOD gordijntjes weg en kijk dan eens om je heen ik geef de garantie dat je er 1 zal vinden misschien wel meer.
ps: kijk niet alleen naar uiterlijk want die zal ooit een keer vergaan maar kijk eerder naar de innerlijk want die blijft het langst bestaan.
De groetjes aan iedereen die dit leest | Datum: | 2002-02-01 12:25:09 | |
|
|
Naam: | Ashoka | Reactie: | Als je niet van dansen houdt en geen extremist bent en niet vloeiend Hindi of sarnami kan spreken dan zijn er inderdaad weinig plekken waar je elkaar kunt ontmoeten. Hindustanen zijn nu eenmaal een kleine groep goed verspreidt over Nederland. Toen ik nog in Tilburg woonden ging ik wel eens naar een soort clubhuis van hindustanen (zonder irritante racistische Shiv sena idioten), dat was erg gezellig. Er moet gewoon meer variatie komen in ontmoetingsplekken (vegetarische eetcafés etc.), zodat je weet waar je na toe kan gaan om interessante mensen te ontmoeten, niet alleen maar lawaaierige dans party?s. Maar ja ik denk dat Nederland hopeloos is wat dat betreft, beter ga ik naar Engeland, daar is een levende hindustaanse subcultuur, niet een reservaat-cultuur zoals hier. | Datum: | 2002-02-01 12:46:04 | |
|
|
Naam: | Mr.Boombastic | Reactie: | Ik vind dat er genoeg plaatsen zijn, denk maar eens aan dansavonden | Datum: | 2002-02-05 14:04:17 | |
|
|
Naam: | Leakat | Reactie: | Hallo lieve meid,ikzocht naar je...
| Datum: | 2002-02-05 23:11:37 | |
|
|
Naam: | H.A.Baidjoe. | Reactie: | Er zijn wel enkele ontmoetingsplaatsen maar de programma items zijn heel erg monotoon.
Waarom organiseert men haast nooit een jamsession of dichters - discussie of lezings-avonden
Immers wij hebben een rijk toebedeelde cultuur en achtergrond.dus er is altijd iets te vinden behalve de saaie dansavonden in een erg slecht geventileerde milieu waar je nog duur voor betaal en een suus oor aan overhoud.
Dit is geen kritiek maar een optie die ook haalbaar is.
Bijvoobaat dank
H.A.Baijoe
| Datum: | 2002-02-06 17:32:45 | |
|
|
Naam: | response | Reactie: | mnr/mevr. Baidjoe, ik ben het helemaal met u eens, waarom neemt u niet het initiatief om zo iets op te zetten? Met erover praten gebeurt er niets, actie ondernemen, dat is de formule. | Datum: | 2002-02-07 13:24:19 | |
|
|
Naam: | Rawin | Reactie: | Aan "Sharika"Goh jou reactie is verbluffend voor een hindoestaans meisje.Want volgens mij kijkt elke jongen of meisje het eerste toch naar het uiterlijk.Natuurlijk is dat het eerste wat opvalt maar zeg nou zelf denk je nu echt dat er mensen zijn die naar het innerlijke kijken van de ander.Ik geloof het niet, jammer maar er wordt volgens mij te veel naar films gekeken en sporten, ze kennen dat wordt niet eens. | Datum: | 2002-02-07 15:47:08 | |
|
|
Naam: | Naratmoenie | Reactie: | Hallo Sharika, Jouw reactie heb ik gelezen.Het bevalt me wel.Niet dat ik iets aan mijn uiterlijk mankeer hoor.De groeten terug. | Datum: | 2002-02-08 11:45:40 | |
|
|
Naam: | Boegroe | Reactie: | Er zijn weinig ontmoetings plaatsen zoie zo in de kleinere gemeenten. Maar Radha is toch nu een uitkomst via Internet, dus er zit wat in voor ons. | Datum: | 2002-03-25 21:51:40 | |
|
|
Naam: | Debi | Reactie: | Ik ben het eens met Mannie en Sarika ....
En meneer Kapoor, wat we in onze vrije tijd doen?
Ten eerste naast werken buitenhuis, hebben we thuis heel veel te doen; schoonmaken, koken, verzorgen, boodschappen doen enzv. Vergeet ook niet dat we familie hebben, die je ook moet bezoeken, verjaardagen, party's, vriendenclub.
Ik geef toe, dat we in het algemeen niet veel aan sporten doen, maar ik wil wel, alleen heb ik het te druk met al het bovenstaande wat ik doe.
Dus we hebben weinig tijd om te sporten.
Ik klaag echt niet over het feit, dat er weinig plaatsen zijn voor contact-legging. Ik heb de hele dag contact, met allerlei soorten mensen. Het ligt aan de persoon zelf, of die contact maakt of krijgt.
En fitness kan je ook thuis doen hoor, dat doe ik dan ook. Groetjes.
| Datum: | 2002-04-13 11:54:17 | |
|
|
Naam: | kolibrie | Reactie: | Over het algemeen ben ik het wel eens met de meesten van jullie. Hindoestanen (veelal de meesten) zijn blijven hangen in een tijd dat eigenlijk niet bestaat. Hindoestanen zijn zo onrealistisch. Haast kortzichtig. Kijk, Bollywoodfilms zijn leuk. maar daar blijft het ook bij. Pas dit niet toe in deze tijd! Wordt WAKKER. Eigenlijk vind ik Bollywood films zonde van mijn tijd. Ik ga liever buiten Sporten bijv. Hindostanen moeten meer de werkelijkheid durfen facen.Ze willen allemaal moderne aparatuur in huis zoals een eigen huis,Mobiel,dure feesten (huwelijksfeesten), dure kleren, mooie auto, misschien wel zelfs 2, magnetron, en noem maar op. Maar, O zo kortzichtig in hun denken.Ik vind dit niet kunnen. Zoek meer kwaliteit in je leven. Ga vooral bewust met je zeer kostbare tijd om. En als een man of vrouw voor je bestemd is kom je hem heus wel tegen. Wat meer zelfvertrouwen kan heus geen kwaad. Of lul ik onzin? | Datum: | 2002-04-17 16:04:03 | |
|
|
Naam: | Zafier | Reactie: | Er wordt vaak gezegd dat je te kieskeurig bent en kijk niet naar het uiterlijk want die is vergankelijk. Maar ik vind uiterlijk wel degelijk belangrijk, het is niet van doorslaggevend maar het telt wel. En je mag toch ook een beetje kieskeurig zijn,je kunt toch niet met jan en alleman een serieuze relatie beginnen. Het is toch een compliment voor een man/vrouw een partner te treffen die het niet met iedereen heeft gedaan. En dat JIJ die ene bijzondere bent voor hem/haar. Het streelt toch je EGO?. | Datum: | 2002-04-18 10:32:35 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | Kolibrie, ik ben het zooo met je eens he, dat materialistisch gedoe, daar moeten ze maar mee gaan kappen..
Want neem je dit allemaal mee in je graf? dacht het ff niet!! En tja ik las ook een smoes van: weinig tijd... Meisje debie, wat lul je nou weer voor onzin? Tijd maak je meisje en als je belangerijk genoeg vindt, dan heb je er ook tijd voor..
Dacht je nou echt dat je zo'n druk leven heb, jij bent niet de enige die het zo druk heeft hoor, meisje..
En ja over die hindi films gesproken, heb ik 1 woord voor: BAGGER!! ik zou de fanatiekelingen niet aanraden deze hindi sterren in het echt te zien, make-up verricht wonderen...maw ze zien er niet uit..
Kom op vrouwen: geen smoesjes meer maar gewoon DOEN!! en wacht niet af tot iemand naar jou toe komt, maar stap er ook op af, niet alle mannen denken meteen aan trouwen, dus wees niet bang als er een man op je afstapt... KOm op: meer initiatief tonen..en get rid off that dulhania act!! | Datum: | 2002-04-19 20:51:42 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | Tuurlijk, hallo, het oog wil ook wat... tuurlijk is uiterlijk heel belangrijk, en de mensen die het niet belangrijk vinden zijn zelf lelijk haha...
En zafier heeft het over maagdelijkheid als ik het goed begrijp, wat lul je nou? hoeveel wijven heb jij al gehad dat je een maagd wil, rot toch op man...ga met e tijd mee, want ik denk namelijk dat je ergens in de tijd bent blijven hangen, you poor thing!! | Datum: | 2002-04-19 20:55:44 | |
|
|
Naam: | debi | Reactie: | Dushi, ... ha ha, .. ik lach me krom om je... Je hebt pit, vrouw, trouwens hoe oud ben je? Want zo te lezen heb jij heel veel ervaring opgedaan in het leven. En je hebt gelijk: het is een smoes van me om te zeggen dat ik het druk heb om buiten te sporten. Ik heb het wel ontzettend druk, maar tijd moet je maken voor plezier... alleen me kostbare vrije tijd deel ik in zoals ik het wil... en sporten komt op nr 5. .. dus...
| Datum: | 2002-04-27 15:09:41 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Nou, voor sporten maak ik tijd, een goed verzorgd en fit lichaam vind ik erg belangrijk. Voor plezier in mijn leven maak ik ook tijd. Het leven is meer dan alleen werken en familie. Het huishouden komt op de allerlaatse plaats. Ik vind Hindoestanen erg leuke mensen maar sta ook open voor andere culturen en andere gelegenheden. De aarde is zo interessant, er valt heel veel te bewonderen. | Datum: | 2002-05-14 13:48:36 | |
|
|
Naam: | Devika | Reactie: | Zoals wat wolk?
| Datum: | 2002-05-18 00:09:43 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Devika, zoals wat, dat vroeg je. Kijk, het heeft ook met de persoon te maken. Ik woon in Amsterdam, het leuke van Amsterdam is dat het een samensmelting is van veel culturen. En ik leg heel makkelijk contacten. Hier worden dan ook regelmatig festivals gehouden, chineze, surinaamse,afrikaanse, arabische, italiaanse, thaise noem maar op en daar ga ik dan naartoe. En ook 's avonds worden er feestjes georganiseerd, laatst hadden we een leuke salsa party met allemaal antiliaanse mensen. Gewoon op een doordeweekse avond en een diamanten festival of chocolade festival of jazz festival bezoeken op een avond is ook heel leuk. Vooral nu het langer licht is ga ik ook 's avonds buiten joggen, of buiten zwemmen in de open lucht, wat ik ook vaak doe is city-trips boeken gewoon een weekend Antwerpen, Istanbul, Rome, Dublin enz. maar dan wel binnen Europa. Of een jaartje verlof nemen en gaan slenteren in het buitenland. Heb een jaar in Italie gewoont. Het is dan zo allemachtig prachtig wat je daar dan meemaakt en wat je ziet. Ben dol op zee. Heb een half jaartje op Mauritius op een goddelijke strand doorgebracht, heel lekker primitief!. Wat ik nu vertel zijn slechts een paar voorbeelden!. En zo verzin en maak en neem ik wel tijd. Ook kan ik een avondje genieten op de bank maar dan zonder tv van een spannend boek of van koken,lekker eten en muziek met goede vrienden, daar kan ik ook van genieten! | Datum: | 2002-05-22 14:59:36 | |
|
|
Naam: | debi | Reactie: | Goh, nu ik je verhaal heb gelezen, moet ik je bekennen, dat ik een beetje jaloers op je begin te worden. Wat een heerlijk leven heb je, heeft je man er geen problemen mee?
En heb je geen kinderen?
Ik zou het ook willen, alleen heb ik teveel verplichtingen....
Nou geniet zolang het kan wolk.
| Datum: | 2002-05-25 01:31:01 | |
|
|
Naam: | Debi | Reactie: | Wolk, ben je wel eens in Dusseldorf (duitsland) geweest; als het ja is, zou je me willen vertellen of het een leuke stad is? | Datum: | 2002-05-25 01:33:25 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Debi, mijn man had in het begin wel moeite met mijn manier van leven!. Wij hebben dan ook vaak ruzie gehad. Langzaam maar zeker begint hij eraan te wennen en begint het nog leuk te vinden ook!. Ik heb nog geen kinderen, het zal dan ook moeilijk worden ik zal mijn manier moeten aanpassen. Maar ik leg mijn manier van leven ook niet voor een kind opzij!. Dusseldorf, is een mooie klassieke stad. Er hangt daar ook een Hitler-achtig sfeer!. Je kunt er lekker lux shoppen en genieten van de rijke keuken! De Dusseldorfers hebben een heel open mentaliteit. Ze zijn niet stug. Het zijn glansrijke mensen met rijke gewoonten!. | Datum: | 2002-05-27 09:48:38 | |
|
|
Naam: | Motjos | Reactie: | nee hoor, zat plaatsen!!! BIJ DE MOTJOS!!! Als hoerenloper heb ik een brok ervaring om in contact te komen met hindostaanse vrouwen. Hmmmmm lekker zeg! | Datum: | 2002-08-04 23:51:42 | |
|
|
Naam: | Chameli | Reactie: | Nee hoor, ik ben ten huwelijk gevraagd in
Bus 18, door de vriend van mijn broer. Inmiddels ben ik al 3 jaar getrouwd en hebben we een zoontje. | Datum: | 2002-08-28 09:44:00 | |
|
|
Naam: | Rachida | Reactie: | waarom alleen hindostaanse mannen en vrouwen het gaat om het lot en of je elkaar leuk vind b.v. ik ben marokkaans en ik ben verliefd op een Indian hij is moslim ik ook dat moet toch kunnen alleen de taal dat kunnen we leren het gaat om het lot en of je bestemd bent voormekaar. Ik geloof in lot en dat alles voorbestemd is of we het nou willen of niet .
In ieder geval succes iedereen met de liefde met alle rassen van binnen zijn we hetzelfde. | Datum: | 2003-01-16 17:26:16 | |
|
|
Naam: | | Reactie: | now dat denk ik just niet he je kan elkaar op milan's zien op nauta's zien in de mandier's kan je elkaar zien kijk er zijn zoveel plaatsen waar je elkaar kunt ontmoeten, dus wie zegd nu dat er weing plek is om elkaar te ontmoeten liegd heel erg | Datum: | 2003-08-27 16:36:06 | |
|
|
Naam: | Sim | Reactie: | Waar een wil is,is een weg. Plaatsen zat. Maar dan moet je als een individu opereren, niet in groepsverband. Ooit een hindoestaan alleen gezien ergens op een feest of ontmoetingsplaats???. | Datum: | 2004-02-01 17:03:49 | |
|
|
Naam: | | Reactie: | Er zijn inderdaad weinig plekken waar je met elkaar in contact kunt komen, maar je sociale kring is ook bepalend hierbij.Ga je veel om met Nederlanders, dan is het wat moeilijker, dan wanneer je veel contacthebt met je Hindostanen alleen.Binnen de Hindostaanse kring bestaat er ook veel verschil wat normen en waarden betreft en je moet maar net iemand vinden met wie het klikt. | Datum: | 2004-02-17 21:53:46 | |
|
|
Naam: | SatRai | Reactie: | Het is waar dat in Nederland heel weinig contactplaatsten zijn voor hinds. Hindoestanse dansfeesten zijn erg lawaaierig en bovendien vaak ook gevaarlijk. Daar komt nog bij dat het aanspreken van een hindoestaans meisje vaak een probleem is op zich. Vaak voelen ze zich te hoog, hoe lelijk ze ook zijn. Ik heb een goede manier gevonden om met hindoestaanse meisjes in contact te komen. Ik ga gewoon elk jaar naar Bombay en Delhi. Daar zijn de mooiste hindoestaanse meisjes in overvloed en ze zjn nog aardig ook. Wat kan een liefhebber van hindoestaanse meisjes nog meer wensen!! | Datum: | 2004-04-04 16:36:59 | |
|
|
Naam: | sunil | Reactie: | ik vind da er dan een hindustaanse sex site moet komen.waar vrouwen en mannen jong en oud elkaar kunnen ontmoetenvoor een serieus relatieof sex relatie | Datum: | 2004-04-26 14:52:54 | |
|
|
Naam: | jonge vrouw | Reactie: | Hoi Kapoor, ik vind dat je gelijk hebt. Zelf sport ik ook. Als ik naar de sportschool ga dan is het het ook wel leuk om gewoon vriendschappelijk contact te leggen. Maar sommige hindi vrouwen, die kijken je al vies aan als je binnenloopt. Als ze een hindi vrouw alleen zien doen ze gelijk raar, vooral als ze met hun vriend zijn( nog erger). Gelukkig zijn er ook meiden die gewoon doen. En op mijn sportschool is er helaas een grote schaarste aan hindi mannen. | Datum: | 2004-07-23 19:39:34 | |
|
|
Naam: | ris | Reactie: | mijn reactie op deze stelling is dat het van de ene kant het wel zo is.
maar van de andere kant hoeft er niet per se een speciale plek te zijn waar hindoestanen elkaar kunnen ontmoeten omdat je dan een bepaald soort sfeer creert, bv dat je naar zo'n plaats komt om een man of een vrouw te kunnen vinden!
en ik vind dat een beetje genant eigenlijk wel.
ik ben benieuwd naar andere reacties.
groetjes,
Ris. | Datum: | 2004-12-10 12:52:08 | |
|
|
Naam: | devika | Reactie: | hmmmmmmmm....
wat moet ik zegge =)
kan mij nix schele, single zijn IS VEEL LAUWER =) | Datum: | 2005-05-27 15:35:50 | |
|
|
Naam: | Devika | Reactie: | LEVE DE SINGLEHEID!!!!
uuuhmmm.... zolang ut dan duurt =D HAHAHAHA =P | Datum: | 2005-05-27 15:37:40 | |
|
|
Naam: | andre | Reactie: | ja dat vind ik ook want als hindoe zijnde kan je zelf niet plaatsen in en andere stelling. | Datum: | 2006-11-20 01:33:54 | |
|
|
Naam: | muki | Reactie: | dat is wel waar.
maar vind je het gek..
op elke hindoestaanse feest is er meestal een vechtpartij of schietpartij..
waarom dan ook moeilijk doen..
neem haar ergens mee waar je fatsoenlijk met haar kan babbellen bios..of pretpark bijvoorbeeld.
ik bedoel plaats genoeg en geen problemen aan je hoofd van iemand anders
om meer plaatsen te creeeren moeten de hindoestanen in meer gemeentes is fatsoenlijk gaan gedragen en niet moeiiljk gaaan doen...
dan is er misschien er nog ooit wel hoop
| Datum: | 2007-09-10 12:48:39 | |
|
|
Naam: | Ricco | Reactie: | waarom zo weinnig mannen en vrouwen in contact komen met elkaar heel simpel 65%van de mannen slaan hun vrouwen nadat ze na een dronken avond thuiskomen. een vrouw heeft meestal meer behoeftes dan normaal als de manenn dronken zijn dan krijgen ze hun leuter niet meer omhoog waardoor een vrouw zich gaat vervelen inplaat zichzelf te amuseren. Vrouwen kijken de meeste keren naar andre vrouwen waardoor ze volgen als een sneltrein .. probleem is neem geen man die teveel drinkt of liever niet dan kom je der heel weinnig tegen die zich daaraan voldoen... wanneer vrouwen vreemd gaan en dingen doen wat mannen doen dan is het bij de vrouwen 90% wat de mannen zelf niet zouden kunnen Dus dat zijn bepaalde redens waarom de Hindustaanse gemeenschap niet met elkaar omgaan en niet in cintact komen met elkaar de mensen veranderen en de wereld blijft nog het zelfde.......... | Datum: | 2008-09-11 04:33:12 | |
|
|
Naam: | KarwaSach | Reactie: | Ik ben ook eens met de stelling. Je hebt niet genoeg plaatsen waar je eventuele deugdelijke partners kunt tegenkomen. Ik wil niet eens hebben over dansavonden. Daar komen meer tieners naar toe. Dan heb je de 30+ party, daar komen ze meestal met hun partners naar toe.Naar mandir gaan, is mijn gedachten niet naar een potentiele partner, maar dan ga ik ook voor mijn innerlijke rust.Ik heb het over Senioren.
Als er enkelen zijn die je zou denken, een leuk iemand: dan knap je ook gauw op af.Ik ben niet zo\'n dansavond type. De ervaring is niet zo positief. | Datum: | 2008-11-25 12:41:31 | |
|
|
Naam: | george | Reactie: | oh ja, is dat zo
als je echt met elkaar in contact wil komen, dan heb je niet veel plaatsen nodig.
een evenement zoals milan, een dansavond, misschien een feest (bruiloft, verjaardag etc,etc) | Datum: | 2009-08-28 20:33:11 | |
|
|
Naam: | jantje | Reactie: | vind ik ook! nederland is toch een multiculturele samenleving? | Datum: | 2010-02-18 10:24:22 | |
|
|
Reageer |