Stelling : Klopt het dat Hindostaanse mannen geen goede minnaars zijn?
Reageer |
|
|
|
|
|
Naam: | ROSA | Reactie: | JA DAT KLOPT! ZE KUNNEN ER NIETS VAN. | Datum: | 2002-04-23 10:52:32 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | Of deze stelling klopt weet ik niet, ik denk dat je pas een oordeel kan vellen als je echt met alle mannen zowel hindoestaans als de rest naar bed bent geweest..over het algemeen is het bekend dat de kamasutra uit india komt, en misschien is het genetisch bepaalt dat hindoestaanse mannen juist wel goede minnaars zijn afgezien van het feit dat aziatische mannen niet groot geschapen zijn.En daarmee zeg ik niet dat het minder lekker hoeft te zijn, maar hallo, je wil toch ook wel wat voelen...ben benieuwd naar de reacties.. | Datum: | 2002-04-23 13:04:15 | |
|
|
Naam: | Zeemeermin | Reactie: | Moet je luisteren, het gaat niet om de penetratie
ofwel groot of klein geschapen! Het gaat bij mij om de oerkracht van de MANNELIJKHEID. | Datum: | 2002-04-23 13:16:25 | |
|
|
Naam: | sadhana | Reactie: | Nou die van mij wel en hij is hindustaans. maar dat zal wel niet voor iedereen gelden. Ik denk dat je van hindustaanse mannen beter mannen kunt maken want dat zal niet alleen bij de hindustanen gelden. groetjes sadhana | Datum: | 2002-04-23 13:29:39 | |
|
|
Naam: | Reshma | Reactie: | Hindoestaanse mannen -ik durf geen mannen te zeggen- zijn MIETJES. | Datum: | 2002-04-23 14:12:24 | |
|
|
Naam: | Dinesh | Reactie: | Zo, alvast mijn groeten wat ik de vrouwen wil meegeven is zijn ze wel goed in bed. want het is bekend dat de vrouwen vooral van hindustaans afkomst zich schamen op bed als de mannen iets nieuws willen uitproberen en altijd zeggen van nee en dat geeft dan aanleiding dat de mannen maar dan buiten gaan proberen .Kama sutra heeft al bewezen ,al ben je klein geshapen dat speelt geen rol maar de techniek om ermee te werken dat is de kunst.DANK U wilt u reageren | Datum: | 2002-04-23 14:33:51 | |
|
|
Naam: | de lusten en de lasten | Reactie: | Dushi, schat de vagina van de hindoestaanse vrouw is geschapen rond de penis van de hindoestaanse man. Daar je zelf zegt dat de hindoestaanse man kleiner geschapen is, is de vagina van de hindoestaanse vrouw minder diep en nauwer. Ze zijn precies op elkaar afgestemd. De sleutel zal echt goed in de slot passen. Je hoeft echt geen zorgen te maken dat je tijdens het geslachtsgemeenschap niets zal voelen. Qua grootte van de penis van de hindoestaanse man zitten ze boven het gemiddelde ! | Datum: | 2002-04-23 16:04:08 | |
|
|
Naam: | vishnu | Reactie: | Onzinnige stelling eigenlijk, maar prikkelt wel om te reageren. Wie bepaalt wat goed is? De vrouw natuurlijk. Maar wat is een goede minnaar? Is beauty niet in the eye of the beholder? Ik weet het wel, en ik vind ook dat mensen die teveel over sex praten er niks van begrijpen. De praktijk is gelukkig anders, weet ik uit ervaring. Daarom ligt niemand wakker van zo'n stelling, toch wel leuk geprobeerd van Radha, ze is wel een gek meisje. | Datum: | 2002-04-23 19:23:55 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | Dinesh, bedoel je dat de hindoestaanse vrouwen preuts zijn in bed? en dat daarom de mannen het ergens anders zoeken? Ben je weleens bi jezelf nagegaan of het misschien aan jou ligt? misschien moet je degene waar je de liefde mee bedrijft een beetje op haar gemakje laten voelen en dan komt de rest zelf wel. Je gaat me niet vertellen dat hindoestaanse vrouwen saai zijn in bed, weet zeker dat iedereen "in" is voor iets nieuws, elke dag hetzelfde gaat ook een beetje vervelen..dus voordat je een mening klaar hebt over vrouwen, ga dan eerst bij jezelf na of het probleem gewoon bij jezelf ligt..
en als een vrouw bepaalde dingen absoluut niet wil in bed, heb jij dat te respecteren en als je zo zwak bent om het ergens anders te gaan zoeken (simpelweg je penis achterna te lopen), dan ben je haar niet waard!!Wees tevreden met wat je hebt, en niet wat je had willen hebben, want nix komt uit de lucht vallen... | Datum: | 2002-04-23 20:29:54 | |
|
|
Naam: | Kama_Sutra | Reactie: | Een goede minnaar zijn heeft niets te maken met 'grootte' of 'diepte'. Gevoel, liefde, overgave en nog een aantal kenmerken bepalen of je een goede minnaar bent. Normaliter gaan wij vele jaren naar school en leren rekenen, aardrijkskunde, biologie etc. etc., maar jammer dat wij de kunst van het liefhebben niet leren..... dus moeten wij het hebben van 'vallen en opstaan'. Ook dan zullen er individuen zijn die de kunst nooit onder de knie zullen krijgen........ en dat zijn zowel (hindoestaanse) mannen als vrouwen.....snap je. Ik heb trouwens wel een paar simpele tips voor mannen (en vrouwen) om zich te verbeteren...!!!! | Datum: | 2002-04-23 23:31:34 | |
|
|
Naam: | Tyron Winter | Reactie: | Nou, nou dames, zo te horen hebben jullie geen goede ervaring met hindoestaanse mannen, jammer voor jullie denk ik, want ik moet zeggen dat er nog geen meid is geweest die over mij heeft lopen klagen, en dan zijn het niet eens allemaal hindoestaanse dames, maar goed, om op de stelling terug te komen, vindt ik dat je niet alle hindoestaanse mannen over een kam moet scheren, dus mijn antwoordt op deze stelling is dus, dat het niet zo is( dan vergelijk ik mezelf in deze stelling), mochten jullie willen reageren hierop, graag. Tyron | Datum: | 2002-04-24 06:26:44 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Dat is waar de vagina van een hindoestaanse vrouw is geschapen voor zijn soort. Dat is heel slim bekeken van de natuur. Ik heb ook weleens een ander soort gehad maar dat deed verschrikkelijk pijn de lol was er snel vanaf. Liever iets kleiner en prettiger en vooral krachtiger dan groot en waardeloos. Trouwens ik als Hindoestaanse vrouw schaam me echt niet in bed. Als ik verliefd ben laat ik mij helemaal gaan. | Datum: | 2002-04-24 08:42:56 | |
|
|
Naam: | Jaguar | Reactie: | Wil een vrouw een goede man of een goede minnaar?
Er is namelijk een verschil! En wie vind zichzelf een goede minnares? Ik dacht dat vrouwen op zoek waren naar andere dingen in een relatie. Dit soort opvattingen is m.i. de redenen dat de divorce rate onder Hind. het HOOGST is! | Datum: | 2002-04-24 10:30:57 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Nou, ik wil ze allebei een goede man en een goede minnaar. Ik ben ook een goede vrouw en een heel goede minnares. | Datum: | 2002-04-24 11:51:28 | |
|
|
Naam: | Maikel | Reactie: | Hindoestaanse mannen kunnen er geen moer van.Ze zijn zeker geen goede minnaars. | Datum: | 2002-04-25 07:27:21 | |
|
|
Naam: | tyron | Reactie: | Wolk, je makt me zeer nieuwsgierig want je bent zeer zelfverzekerd van je zaak en aangezien ik een hind. man ben zou ik zeggen, blijf deze pit en vurigheid in je houden, want dat is iets waar een man zeker van houdt(ik wel in elk geval), jij bent echt een vrouw naar mijn hart, zoals je je zo krachtig uitdrukt, TOF!!! | Datum: | 2002-04-25 11:57:58 | |
|
|
Naam: | kanhetweten | Reactie: | Het klop niet voor alle hindostaanse mannen,ik heb ooit samen gewoond met een hindostaanse man en de sex bij ons was het enige goeie in onze relatie,ik had toendertijd niet de ervaring wat ik nu heb, ik heb veel van hem geleerd op dat gebied en het was lekkere sex,je moet er beiden van genieten en niet alleen maar aan jezelf denken! | Datum: | 2002-04-25 16:29:30 | |
|
|
Naam: | raj | Reactie: | to maikel:
ben je een boeler dat je zo goed weet dat hindoestaanse mannen niets kunnen? :p
anyhow, de algemene regel dat mensen(!) geen goede minnaars zijn, is schaamte;
sex was/is een taboe in het gemiddelde hindoestaanse gezin. | Datum: | 2002-04-25 16:40:29 | |
|
|
Naam: | Onderzoeker | Reactie: | Wat een kut reacties van een aantal lullen! En wat een gelul van een aantal kutten! De kut van een hindoestaanse vrouw is niet geschapen voor een hind. man. Dat betekend indirect dat een andere lul er niet in past!Nonsense. P.Fortuyn gezwets noem ik dat. Op ieder potje past een deksel. of dat nou hindoestaans, creools, hollands of chinees is.
Hoe komt het dan dat zoveel hindoestaanse vrouwen openlijk met hollanders sexen, en in het geheim met creolen...Omdat hollanders alles op sex gebied met hun doen en ze worden geaccepteerd door de fam. *vooral als ze geld hebben*....omdat creeolse mannen hun meer het gevoel geven dat ze een *gelijkwaardige* vrouw zijn, romantisch zijn en sexy soul hebben.. maar niet door de fam. geaccepteerd worden geld of geen geld. De waarheid is hard, maar mijn onderzoek onder hindoestaanse vrouwen heeft dit uitgewezen.
Touwens de vraagstelling is verkeerd> klopt het dat is een bevestiging. hind. mannen geen>is een ontkenning goede minnars is een positieve beoordeling. Als ik hierop JA antwoord wat betekend dat dan en als ik Nee antwoord...De vraagstelling moet dus zijn > Zijn hind. mannen goede of slechte minaars. | Datum: | 2002-04-26 01:45:48 | |
|
|
Naam: | Kanhetweten | Reactie: | Helemaal met je eens onderzoeker, en dit zegt een vrouw! En ook al is je relatie zo goed, als je niet wordt bevredigd op het gebied van sex dan, mis je heeeeel veel.
Want als je goeie minaars hebt gehad en je komt iemand tegen die je wel alles kan geven, maar niets op het gebied van sex,dan loopt dat meestal niet goed af, been there, done that | Datum: | 2002-04-26 09:54:49 | |
|
|
Naam: | rati | Reactie: | Het klopt totaal niet! Hindustaanse mannen...zijn geweldige minnaars. En klein zijn ze ook al niet geschapen. Negers hebben een dikke. Blanken een lange. En hindustanen hebben een dikke en grote! Sorry, hoor...Maar ik heb niets om over te klagen! | Datum: | 2002-04-26 10:17:55 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Onderzoeker, ik begrijp je verhaal niet zo goed. Het feit dat veel Hindoestaanse vrouwen met Hollanders en Creoolen sex hebben is denk ik pure nieuwsgierigheid. En als ze een relatie hebben met een van hen worden ze Hindoestaanser dan Hindoestaans tot het fanatieke af. Enerzijds vind ik het een opruiming van de natuur. Het ruimt op. Je moet maar eens goed op ze letten naar gemengde paren. Het zijn meestal de ongezonde/labiele/zwakzinnige/gestoorde types(er is in ieder geval iets mis met hen) die het bij een ander soort zoeken. Een ieder die gezond is/zelfvertrouwen heeft en GEEN laag zelfbeeld heeft, zoekt alles in zichzelf. Waarom zou je alles bij een ander zoeken als je alles in je hebt. En Tyron, een leuk compliment. | Datum: | 2002-04-26 10:20:27 | |
|
|
Naam: | Halloooo | Reactie: | He wolk, je drijft echt op een wolk volgens mij, je staat niet op beide benen op de grond, blijkt wel weer uit de woord keuze van je tekst, "ander soort" wij zijn allemaal mensen met gevoelens en jij en dat "ander soort" hebben hetzelfde kleur bloed in hun lichaam stromen. Behandel een ander zoals je zelf wilt worden behandelt. Wel eens van respect gehoord?! Moest dit even kwijt. | Datum: | 2002-04-26 13:51:19 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | Wolk, hahah, wat ben je toch een onwetend mens he... wat voor soort ben jij dan? 1 tip: probeer iedereen in zijn/haar waarde te laten, dan zullen ze dat ook bij jou doen..misschien ben jij zo geweldig dat je van tevoren kan plannen met wie en op wie je verliefd wordt en blabla, nou dan wordt je gefeliciteerd.. en denk de volgende keer eerst na voordat je van die loze opmerkingen instuurt! volgens mij heb je het iq van een aardworm.. | Datum: | 2002-04-26 15:29:57 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Natuurlijk heb ik ook van respect gehoord. Maar ik zeg altijd je hebt mensen EN je hebt MENSEN. | Datum: | 2002-04-26 15:35:04 | |
|
|
Naam: | sahiel | Reactie: | Hello childeren, here is papa speaking.Hind. mannen zijn alsolute not bad. Vaak hoor ik van mijngevaren blanke & zwarte vriendinnen dat een hind. of liever gezegd oosterse mannen lekkerder zijn. Persoonlijk hou ik van mijn hind. vrouw. is de lekkerste wat er is.En ja antie hind mannen meiden. Verf jullie huid maar lekker blank, want de meeste hind. vrouwen hind. haten, zijn niet mooi. | Datum: | 2002-04-26 16:40:27 | |
|
|
Naam: | sunny tewari | Reactie: | hallooooo
dat klopt als een ......
ik ben puur nickeriaan
& 8 jaar in zorg & hoop gewoond.is erfelijk.niks aan te doen.wil je iets over vrouwen weten....
van dalen wacht op uw antwoord.
sunny tewari | Datum: | 2002-04-26 20:05:05 | |
|
|
Naam: | T-ball | Reactie: | Dat klopt van geen kant.Ik ben zelf geen hindoestaanse,maar had wel ooit een hindoestaanse vriend.En hij was way too sexy to be not a good partner.Ik weet wel niet of het zo is bij alle hind mannen. Maar deze ene unieke hind was echt wel een lekkere ding. Om over zijn ding maar niets te zeggen.Mooi, groot,lekker, en sterk gaaf!!!!!!!!!!!!! | Datum: | 2002-04-27 21:17:53 | |
|
|
Naam: | Doktor Mengele | Reactie: | Doktor Mengele,
Ok aan de reacties te zien, is een goede paringsmannetje blijkbaar een mannetjes homo sapiens met een grote valus. En als dat zo is dat speelt de (lichaams)lengte een beslissende rol, want naar ik aanneem is de gemiddelde valus lengte van alle mannetjes homo sapiens met lichaamslengte rond de 1.70 korter dan die van alle mannetjes homo sapiens met lichaamslengte 1.95. En aangezien de hindustaanse mannetjes homo sapiens gemiddeld korter zijn dan de blanke mannetjes homo sapiens en waarschijnlijk ook de negroïde home sapiens zal de valus lengte ook korter zijn. Overigens zijn de hindustaanse vrouwtjes homo sapiens ook gemiddeld korter maar dat schijnt geen probleem te zijn bij het paren.
Deze theorie houdt er geen rekening mee dat per sub-ras homo sapiens (er is maar 1 homo sapiens ras) er verschillen kunnen zijn in de verhouding van de grote tussen de valus en de lichaamslengte.
Nog een andere theorie die roet in het eten kan gooien is de theorie dat domme mannetjes homo sapiens een grotere valus hebben en deze ook beter kunnen gebruiken. Hun instincten en hersencapaciteit concentreren zich voornamelijk op één activiteit.
Dokter Mengele,
Voor al u vragen over (sub)rassenverschillen
| Datum: | 2002-04-28 16:11:08 | |
|
|
Naam: | reactieopwolk! | Reactie: | Wolk, als je niets beters te melden hebt, hou aub die achterlijke gedachten voor jezelf! Ben een hindustaanse, die nog nooit met een hindustaanse man naar bed is geweest, enkel en alleen met mijn nederlandse echtgenoot, waar ik niet mee ben getrouwd omdat ik op zoek was naar geld noch omdat ik mezelf niet genoeg waardeer. Juist omdat hij iemand is die me in mijn waarde laat, geen problemen heeft met mijn carriereplannen en vooral geen ouderwetse machofiguur is die nog in het jaar 0 leeft. Wbt de sex, die is geweldig omdat we gek op elkaar zijn en aan elkaar laten zien & voelen wat we lekker vinden. Communicatie is waar het om gaat, niet zozeer de afkomst van iemand of de grootte van zijn lovetool...:=) | Datum: | 2002-04-28 22:44:13 | |
|
|
Naam: | Hindustani | Reactie: | Ik ben met een paar hollandse, braziliaanse en oosterse vrouwen naar bed geweest en van geen van hen heb ik klachten ontvangen. Mijn laatste hollandse vriendin kwam voor het eerst in haar leven klaar bij mij. Ik denk niet dat het ras gebonden is, maar individueel. Oefening baart kunst en ervaring komt met de jaren. By the way ik heb een hekel aan het feit dat mijn mede ras genoten zo denigrerend doen over hun eigen volk. Alsof sex de enige basis is voor een goede relatie. Hindoestanen zijn een van succesvolste etnische minderheid in Nederland. In alle toplagen zijn wij vertegenwoordigd en we hebben een goeie naam onder de autochtonen. | Datum: | 2002-04-29 00:43:16 | |
|
|
Naam: | Debi | Reactie: | Ik zou het niet weten, want ik heb het alleen met Hindostaanse mannen gedaan...je moet dus vergelijkings materiaal hebben.
Maar de mannen die ik ken, hebben me niet het toppunt van genot laten voelen, helaas. Dus er zit wel een kern van waarheid...sorry jongens, ik wil niet over een kam scheren, natuurlijk.... | Datum: | 2002-04-29 00:46:35 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | reaktieopwolk! Nou, dan heb je vast een SUKKEL. | Datum: | 2002-04-29 09:27:54 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Sahiel, je trekt de woorden uit mijn mond. Het zijn meestal de MONSTERS, ze zijn meestal GODSGRUWELIJK lelijk die hun soort haten. En buiten hun soort zoeken. | Datum: | 2002-04-29 12:37:57 | |
|
|
Naam: | Erik | Reactie: | Bij elk ras zijn goede en slechte minaars. Slechte minaars zijn mensen die teveel aan zichzelf denken: Als ik vrij met een vrouw op basis van kamasutra denk ik eerst aan haar. Een man denkt vaak dat een orgasme alleen met je penis is, maar de kamasutra's weten wel beter!
De liefde bedrijven (met voorspel etc). is misschien wel het moeilijkste wat er is in het leven. | Datum: | 2002-04-29 14:26:47 | |
|
|
Naam: | Koelie meid | Reactie: | ze kunnen er helemaal nix van, met hun veel te kleine pik... | Datum: | 2002-04-29 17:29:10 | |
|
|
Naam: | reaktieopwolk! | Reactie: | Ik wil niet me tot jouw niveau gaan verlagen, maar raad je ten sterkste aan om eens een keer wat aan je scholing te gaan doen of terug te gaan naar je land van herkomst als je zo tegen integratie bent. Wat doe je nog in Nederland? O ja, mijn man is alles behalve een sukkel en ik heb geen gebrek aan hindustaanse of nederlandse mannelijke belangstelling dus ook die theorie van je klopt weer eens niet. Waar haal je ze toch vandaan, uit je duim, misschien? Probeer je hersenen eens! | Datum: | 2002-04-29 21:45:11 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | reaktieopwolk! Dus je hebt een SUKKEL. | Datum: | 2002-05-01 10:24:01 | |
|
|
Naam: | dushi | Reactie: | wolk, kom op zeg, is dit alles wat je kan zeggen? doe aub niet zo bekrompen en praat erover ipv die onzin dingen van je..heb je nix meer in je mars ofzo..kom op zeg reageer met meer dan 2 woorden!! | Datum: | 2002-05-01 16:30:58 | |
|
|
Naam: | Ashoka | Reactie: | reactieOpWolk: "of terug te gaan naar je land van herkomst als je zo tegen integratie bent". Nu zeg jij even iets erg onverstandigs reactieOpWolk. Zulke opmerkingen maken alleen blanken en surinamers die denken dat ze blank zijn. Er is niks mis met relaties tussen verschillende volken maar als iemand een voorkeur heeft voor de "eigen soort" moet dat ok zijn. En bij een relatie met een "andere soort" moet er sprake zijn van een verrijking en NIET van assimilatie (dus als een blanke gaan praten). En "terug naar land van herkomst"!! Betekent dat dat ik als hindustaan minder ben dan een "echte" blanke Nederlander, (want je zegt eigenlijk dat je als "nieuwe" Nederlander moet opdonderen of je mond houden).
Nu weet ik wel dat je liet provoceren maar ja ze zeggen wel eens: "Waar het hart vol van is loopt de mond van over".Verder praat je wel verstandig hoor. | Datum: | 2002-05-02 00:53:08 | |
|
|
Naam: | Debi | Reactie: | Kom op jongens, kunnen we een beetje aardiger tegen elkaar zijn?
We zijn hier toch niet om elkaar af te kraken, maar om ons eigen mening te laten horen. Hebben we dan geen respect voor elkaar en onze medemensen?
Groetjes en wees eens lief okee?
| Datum: | 2002-05-02 01:55:09 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | Debi get lost! en laat ons verder discussieren! | Datum: | 2002-05-02 09:59:15 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Dushi, wat lul je nou! Ik maak toch loze opmerkingen, het zijn JOUW woorden. En nu DAAG je me uit!. Dit klopt niet hè. Waarom hou je je niet aan je woorden?. Dus maw zo loos zijn mijn opmerkingen niet!!! | Datum: | 2002-05-02 11:12:15 | |
|
|
Naam: | Kim Su Kie | Reactie: | Hindostaanse vrouwen houden van Koreaanse mannen. Ze zijn klein en pezig - onvermoeibaar en dapper. | Datum: | 2002-05-02 15:46:03 | |
|
|
Naam: | Boyke | Reactie: | Een goede tip voor alle vrouwen die ontevreden zijn met hun hindostaanse man... smeer je man een keer helemaal in met kokosolie. Bindt hem vervolgens vast aan het bed. En bestijg hem als een paard. Je zal zien hoe vindingrijk hij is. Immers het schaakspel komt ook uit India! | Datum: | 2002-05-02 15:50:27 | |
|
|
Naam: | Robert | Reactie: | Al zijn we niet goed in bed - in ieder geval douchen we elke dag en poetsen onze tanden. Khhaaa thooeee... op al die vrouwen die het met v bakra's doen. | Datum: | 2002-05-02 15:52:33 | |
|
|
Naam: | Erica | Reactie: | Hindostaanse mannen zijn zuiplappen met dikke buiken en harige billen. Egoistisch, raar en hebben allemaal een moedercomplex. Vandaar dat zoveel hindostaanse meisjes bisexueel zijn. | Datum: | 2002-05-02 15:57:22 | |
|
|
Naam: | navin99 | Reactie: | wel, ik heb ook niemand gehad die me zei dat ik niks waard in bed ben , maar ik geloof dat er mannen zijn die werkelijk niks waard zijn ....maar dan, dat is toch zo bij elk volk??
het maakt niet uit als je hindoestaan bent of niet elk mens is anders en heeft een ander manier van leven....
so, lets not ask who is better ...lets try to make it better | Datum: | 2002-05-02 16:35:19 | |
|
|
Naam: | de lusten en de lasten | Reactie: | Een goede minnaar kent zijn/haar lichaam en het lichaam van zijn/haar partner goed. Weet wat hij/zij prettig vindt. Voelt tijdens het vrijen aan wat zijn/haar partner wilt om zo samen tot het hoogtepunt te komen. Als je elkaar niet aan kunt voelen, dan kun je je partner tijdens het vrijen sturen door subtiele aanwijzingen te geven wat je wilt, als je partner dat niet begrijpt, dan neem je heel subtiel de “controle” over. Vertel je partner gewoon wat je fijn vindt. Als je vindt dat je partner er niets van bakt, dan bak jij er ook vrij weinig van. Dus dames en heren kijk eerst goed naar jezelf voordat je zegt dat je partner een slechte minnaar/minnares is. Dat je niet tot het hoogtepunt kunt komen, ligt niet alleen aan hem/haar maar ook aan jou. Bij sex is niet de bedoeling dat de een ervoor zorgt dat de ander zijn/haar hoogtepunt bereikt, maar dat je samen ervoor zorgt dat je je orgasme beleeft. Sex is niet eenzijdig. Het is een samenspel van twee personen. It takes two to tango. | Datum: | 2002-05-02 16:43:09 | |
|
|
Naam: | de lusten en de lasten | Reactie: | Onderzoeker, volgens mij hebt je geen vagina van een vrouw gezien, gevoeld en je weet er zeker niets van af, anders had je niet zoiets onzinnigs en achterbaks opgeschreven. De vagina van de vrouw is tot een zekere hoogte rekbaar. Dus een dikke, dunne, lange, korte, ze passen allemaal erin. De vagina van een negroide vrouw is van nature “wijder” dan die van een hindoestaanse vrouw, waarom? De penis van een negroide man is ietjes dikker dan die van een hindoestaanse man, waarom? Zoals je ziet heeft de schepping ervoor zorg gedragen dat de penis en de vagina van elk ras op elkaar goed afgestemd zijn. Natuurlijk heb je hierop uitzonderingen. Een nauwe vagina en een dikke penis gaan niet samen, want dan wordt sex pijnlijk. Een dunne penis en een wijde vagina gaan ook niet samen, want voel je vrij weinig, maar er zijn technieken genoeg om dit te verhelpen. | Datum: | 2002-05-02 16:44:05 | |
|
|
Naam: | Rockachan | Reactie: | Geachte Dames en Heren,
Er zijn hindoestaanse mannen in alle soorten en maten, en iedereen over dezelfde kam scheren gaat een beetje te ver, vindt u zelf niet, ik weet in elk geval hoe ik wel een dame moet behagen, het zij erotisch of romantisch, of liefdelijk, als je dat eens wilt evaren, nodig ik u graag uit, ik weet dat de meeste dames/vrouwen die hier zich hebben ingeschreven NOOIT een relatie zullen hebben doordat de "angst" en "onzekerheid" die zij uitstralen naar hindoestaanse mannen hun noodlottig wordt, de trots en ijdelheid is vaak de grootste factor die dit zo laat plaatsvinden,.. zeg nou eens zelf, het is toch om los te lopen dat wij in nederland op deze wijze naar elkaar op zoek zijn, en wij moeten het ERKENNEN, wij hindoestanen van de 2e/3e/4e generaties in Nederland: zo is het nooit de bedoeling geweest om je liefdes/levens partner te vinden, waar je naar misschien hunkert, maar in elk geval helpt radha ons om ooit de goede weg te kunnen vinden naar elkaar.... | Datum: | 2002-05-03 01:23:33 | |
|
|
Naam: | splackavelli | Reactie: | Eenheid, of liever gezegd het ontbreken ervan. Dat zie ik niet alleen in deze discussie terug, maar ook daarbuiten als het onze hindoegemeenschap betreft. Oh, oh, oh, wat kunnen we elkaar zo goed bekritiseren. Als we het allemaal zo goed weten waarom delen we deze informatie dan niet? Opmerkingen zoals: "ik heb nog nooit iemand horen klagen." Ja, en? Wat schieten we daar mee op? Dat is net zo belachelijk als hoe deze stelling in suggestieve vorm is geformuleerd. Over het algemeen kunnen we het eens zijn dat de gem. Hindoeman in ieder geval goed is in het consumeren van grote hoeveelheden alcohol (gevolgschade t.a.v. sexuele prestaties weggelaten). De gem. Hindoevrouw daarentegen heeft een veel te grote mond puntje bij paaltje is een heel ander verhaal -> "it wasn't me...did I say that?" (Ergo preutsheid). Echter, dit zijn slechts gemiddelden. Gelukkig maar, want er zijn een hoop broeders en zusters van wie ik meer dan goede ervaringen heb mogen vernemen. Met veel trots kan ik dan ook zeggen dat er Hindoemannen en Hindoevrouwen zijn, die de inhoud van het begrip genot met veel daadkracht naar hun partner tot fysieke uiting weten te brengen.
Voor wat de stelling betreft: it takes two to tango... zeggen dat een hindoestaanse man een slechte minnaar is - ligt dat dan ook niet bij de vrouw? | Datum: | 2002-05-03 08:38:55 | |
|
|
Naam: | splackavelli | Reactie: | Waarom praten we alleen over de grootte van de vagina en de penis? Jeez.. Is dat alles wat belangrijk is voor sexueel genot? Gaat het niet om het gevoel, de sexuele spanning die je creeert, de bewustwording van elkaars lichaam, de synergie tussen de verschillende lichaamsdelen waaronder de handen (vingers) en de mond (lippen, tong) die de sexuele energie over het lichaam verspreidt en vervolgens tot explosie laat komen op die ene speciale plek... | Datum: | 2002-05-03 08:40:00 | |
|
|
Naam: | Bhaan | Reactie: | Wel laat me stellen dat dit geen bewezen feit is. Maar een subjectieve ervaring van een substantieel deel van de vrouwelijke bevolking - in Nederland en in Suriname. Bovendien is Hindostan - zoals we bedoelen een groot gebied dat Zowel india, pakistan, bangladesh en nepal omvat - zo gesteld is de diversiteit van de hindostaan ook groot. Kan het zo zijn dat alle mannen uit deze gehele groep slecht presteert?
Neen!
Ik ben van mening dat het hier gaat om een sociaal-cultureel en genetisch bepaalde aangelegenheid.
De Hindostaanse man is opgevoed om vlijtig en zuinig te zijn. Daarom komen ze snel klaar. De hindostaanse vrouw is vaak een zeurderig en spaarzaam type - vandaar dat het sexleven van beide op zeer laag niveau komt.
De oude rishi's hebben hier verbetering in willen brengen door het uitbrengen van de kama soetra. Helaas worden hindostaanse jongelingen niet meer onderwezen in de kamasoetra. Dat is de schuld van de brahmaanse kaste die de kama soetra voor zich zelf wilde houden.
Door tv series als sex in de city worden vrouwen gewoon vrijpostig.
| Datum: | 2002-05-03 15:18:55 | |
|
|
Naam: | Reaktieopwolk! | Reactie: | Het enige wat ik eigenlijk wilde vermelden is dat het volgens mij niet uitmaakt van welk ras een man is, wil hij een goede minnaar zijn. Het fabeltje latin lovers gaat toch ook niet altijd op. Het gaat erom dat je je lekker voelt in je relatie zodat er geen schaamte of taboe is over elkaar sexuele genoegens. Geef toe dat ik me uit de tent heb laten lokken met ¨de terug naar je land van herkomst¨ opmerking, mijn excuses hiervoor! Word alleen een beetje moe van het moeten ¨verdedigen¨ van een normale gemengde relatie. Nee, we hebben geen minderwaardigheidscomplex en nee we willen niet blank zijn. We zijn alleen maar verliefd geworden op niet-hindustanen, maar zijn daardoor niet minder hindustaans. Het was wellicht makkelijker geweest om dit te negeren en met een hindustaan te trouwen, want gemengde relaties hebben met een hoop vooroordelen te maken, maar zoals de meeste van jullie wel weten, als je nu eenmaal verliefd bent...Misschien stof voor een nieuwe stelling? | Datum: | 2002-05-03 18:52:26 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | bhaan, pleur toch op met je blabla.. dus jij bent er ook zo een die vrijpostige vrouwen niet aankan..dan heb jij een groot probleem, mister!Jij wil zeker graag de macho uithangen door een onderdanige typje te trouwen, wat ben jij toch door en door triest..
waarom kijk jij dan naar sex & the city? inspiratie opdoen? | Datum: | 2002-05-03 22:01:05 | |
|
|
Naam: | Jaguar | Reactie: | Wolk waai weg! Het lijkt wel de wolk show hier. Laat iedereen die iets heeft te zeggen naar mijn show op radio amor bellen vanavond, vrijdag avond 23:00 en dan praten we verder okee? want a torie dies ai mik wang lo sma krasie baja!! DOEI! | Datum: | 2002-05-03 22:07:56 | |
|
|
Naam: | Ashoka | Reactie: | Reaktieopwolk
, ik ben het met je eens. En ja je slaat de spijker op z'n kop met wat je zei over je moeten verdedigen. Ik wilde niet de gemengde stellen aanvallen (of schaamte gevoel aanpraten), want ik ben het met je eens dat als je van iemand houdt het niet moet uitmaken wat diegene is, als je elkaar maar verrijkt/versterkt.
Het beste met je relatie en sorry dat ik mezelf erg negatief uitdrukte. | Datum: | 2002-05-04 11:35:49 | |
|
|
Naam: | debi | Reactie: | Dushi, kan je niet wat nettere termen gebruiken, van welke wijk ben je afkomstig? Schilderswijk of ....?
| Datum: | 2002-05-06 00:02:42 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | debi, het gaat je geen reet aan waar ik woon...als je problemen hebt met mijn taalgebruik, madame netjes opgevoed, lees dan mijn reacties niet! dus je hebt een keus en zeik niet zo.. | Datum: | 2002-05-06 11:42:51 | |
|
|
Naam: | G | Reactie: | Debbie,
Ik begreep dat je de toppunt van genot nog niet had gevoeld, dus daag ik je uit. Try it. Zie ook de reactie bij de andere stellingen. | Datum: | 2002-05-08 15:22:40 | |
|
|
Naam: | debi | Reactie: | Dushi, kan je niet tegen kritiek? Maar zelf zit je wel iedereen te bekritiseren, dat mag zeker wel!
Zolang iem. anders niks kwaads over jou zegt. Ha... je bent.....
| Datum: | 2002-05-12 23:20:32 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | debi, ga je de uitdaging van G niet aan?? misschien wordt je wat relaxter meisje... | Datum: | 2002-05-15 23:02:57 | |
|
|
Naam: | bryan | Reactie: | Dit is geen stelling, maar eerder een gesloten vraag. En waar slaat het eigenlijk op? Nergens. Vergeet niet dat WIJ de kamasutra hebben uitgevonden en dat de hindostaanse ras het snelstgroeiend ras ter wereld is (nog ff en dan hebben we die chinezen ingehaald)En als ik het op mezelf mag betrekken:geen van mijn ex-vriendinnen hebben ooit geklaagd over mijn bedprestaties.
En waarom alleen de mannen? Ik heb wel 's hindostaans vrouwen gehad die er ook geen fuck van konden!! | Datum: | 2002-05-16 08:07:17 | |
|
|
Naam: | G | Reactie: | Dushi,
Bemoei je liever met je zaken dan met die van iemand anders.
Je hebt zelf genoeg zaken om aan te werken.
Een beetje netjes discuceren lukt je niet maar letten op iemand anders gaat je beter af.
Werk eerst liever aan je eigen taalgebruik en ontwikkel dan een nette manier van discuseren en laat iemand anders in zijn eigen waarde.
Deze advies is ook gratis, de volgende gaat je geld kosten.Eat this. | Datum: | 2002-05-17 09:23:28 | |
|
|
Naam: | debi | Reactie: | ha...ha..., dank je wel, lieve G. dat je het voor me opneemt. Hmmm... ik begin je steeds aardiger te vinden, kan ik niet zeggen van Dushi.
En Dushi, ik heb jouw advies echt niet nodig, ik sta niet te springen om met iem. in bed te duiken. Zo'n type ben ik niet. Als ik vrij, dan doe ik het uit liefde en niet anders ! Misschien dat jij zo bent....
| Datum: | 2002-05-17 22:19:23 | |
|
|
Naam: | debi | Reactie: | Ach, G.,
Laat Dushi maar, het is haar mening, ze voelt zich verantwoordelijk voor ons.
Nou Dushi, wat heeft relaxter te maken met een minnaar? Moet ik er eentje nemen, bedoel je? | Datum: | 2002-05-19 11:47:58 | |
|
|
Naam: | Ashoka | Reactie: | "van welke wijk ben je afkomstig? Schilderswijk of ....? "
Wat is dat nou weer voor achterlijke opmerking! Klinkt erg uit de hoogte en arrogant. Klinkt als LPF-stemmer. | Datum: | 2002-05-29 16:56:36 | |
|
|
Naam: | Dushi | Reactie: | hey ppl, zo zo ik ben wel heel erg in the picture bij G en debbi.. Get a f** life!! LATERSSSSS | Datum: | 2002-05-31 23:52:49 | |
|
|
Naam: | Robert | Reactie: | He doetjes gaan jullie wel effe leuk met elkaar om,is dat even slap gelul als nou de hin man goed in bed is of niet,ben zelf een creeol ,onthouden julie dit :het goed of slecht zijn in bed is absoluut niet rasgebonden ,als de minnaar niet goed is ,moet je zorgen dat hij goed word , en dat kan echt alleen als je met elkaar communiseerd , als je als vrouw bijv niet van pijpen houd dan moet je maar ervoor zorgen dat je ander alternatief vinden om hem te pleasen ,of zoek wat de oorzaak is ,heel wat van die gozers wassen de kop van hun pik niet eens behoorlijk (en dan verwachten ze ook nog dat ze een hele pijp beurt zullen krijgen ) .Laat mij dit ervan zeggen in mijn eerste sexuele relaties was ik waardeloos ik kon er niets van,ik heb boeken gelezen en films bekeken en daarna toegepast en met succes,Ik mag zelf zeggen dat ik nu vrij goed ben,enkel en alleen omdat ik heb willen leren.Voor de rest wil ik aan al de sexuologen zeggen je bent net zo goed of net zo slecht als je het zelf wil hebben ,the choise is your's | Datum: | 2002-07-11 19:13:20 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Nou Robert, als je de juiste partner tegenover je hebt dan valt er niets te communiceren. Alles gaat vanzelf. Je voelt elkaar perfekt aan. Zodra er iets te communiceren valt is het foute boel!.
Je moet elkaar zodanig betoveren zodat er geen ophouden bestaat. | Datum: | 2002-07-17 14:03:59 | |
|
|
Naam: | alex | Reactie: | beste Lusten en Lasten,
verzin je dit soort onzin ter plekke of zit je de hele dag achter de PC je hoofd te pijnigen ?
" de vagina van een hindoestaanse vrouw is gemaakt op het formaat van de hindoestaanse man "
Mijn god, wat een lulkoek..
Een stukje advies aan je ; als je niets zinnings te zeggen hebt, zeg dan niets... | Datum: | 2002-07-22 16:38:22 | |
|
|
Naam: | Robert | Reactie: | Wolk je hebt mij ook weer niet begrepen dus,samenvattend heb ik willen zeggen dat heel wat mensen ongelukkig zijn binnen hun sexueel- leven,om de eenvoudige reden omdat ze elkaar niet expliciet vertellen wat ze nou goed of fout vinden,zoals je het laat voorkomen dan wil je mij zeggen dat het communiseren tussen 2 mensen dus een foute boel is?Om te komen tot het " aanvoelen van elkaar " moet ik toch eerst weten wat de ander eerst leuk vind?is dat nou fout?Maar goed ,uit jou woorden begrijp ik bijna dat je " expert " bent?Er zijn anderen die wat minder ervaring hebben maar dat wil toch niet zeggen dat het niet goed is?Hopelijk ze je mijn zienswijze nu wel in .Looking forward to your reaction . | Datum: | 2002-07-22 20:03:53 | |
|
|
Naam: | REACTIE OP WOLK | Reactie: | FF een mededeling: Ik vind dat WOLK doet alsof ze een expert is op dit gebied (en op andere) en dat ze steeds alleen maar haar mening moet uiten om ook daadwerkelijk gelijk te krijgen. Kijk, kritiek hebben dat mag, dat doe ik zelf ook wel, maar steeds je eigen mening naar voren brengen (waaruit geen duidelijheid naar voren komt), misschien wel in de hoop dat ze "kritiek-wedstrijd" niet verliest, vind ik wel heel raar. Ik zie nooit bij haar van: "ja joh, je hebt gelijk, daar zit wat in". Maar dat zal wel komen doordat je dominant, Arrogant en egoitsch bent...Ben je daadwerkelijk zo???En dan heb ik het nog niet over het feit dat ze stukken van anderen niet goed leest en verkeerd daarop reageerd, dat blijkt toen ze onder andere reageerde op Robert, ergens hierboven....Groetjes | Datum: | 2002-07-24 01:05:43 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Ja, Ja, Robert ik ben een KANJER in lessons of love!
Robert, THOSE WHO LOVE TELLS EACH OTHER A THOUSAND THINGS WITHOUT TALKING.
| Datum: | 2002-07-24 12:40:25 | |
|
|
Naam: | Robert | Reactie: | Wolk,het enige wat ik tegen je zeg is zie reactie van " reactie op wolk ",than i rest my case.Schrij(ver)(ster)van bovengenoemd artikel, many thanks ,i own you one. | Datum: | 2002-07-25 14:03:38 | |
|
|
Naam: | REAKTIE OP ROBERT | Reactie: | You welcome!!! | Datum: | 2002-07-29 01:40:30 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Robert, je bent een KANJER! | Datum: | 2002-07-29 07:59:42 | |
|
|
Naam: | anne42 | Reactie: | lieve wolkhet spijt me dat ik dit moet typen voor je.ik heb een aantal stellingen van jou gelezen maar echter deze slaat nergens op.de rest is oke. wat betreft over goede minnaars dat heb je in ieder cultuur lieverdof je groen paars bent dat maakt niet uit .liefs anne42 | Datum: | 2002-07-30 10:30:41 | |
|
|
Naam: | Robert | Reactie: | Bedankt Wolk,but i still think you're a little bit "crazy",bye. | Datum: | 2002-07-30 13:19:41 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Robert, als je boos op mij bent hè dan heb je pech gehad!
Maar ik sta altijd voor je open in Lessons of love! KUS | Datum: | 2002-07-31 08:10:46 | |
|
|
Naam: | wolk | Reactie: | Anne42, Jij in jouw hoedanigheid hoeft het met mij NIET eens te zijn. Echt niet! een compliment! | Datum: | 2002-07-31 08:21:28 | |
|
|
Naam: | Robert | Reactie: | Wolk,i'm not mad at u,thanks 4 the offer ,tell me ,wanneer kunnen we starten met jou " lessons in love" ik wil zo graag promoveren in de graad waarin jij je nu bevind.En Bye the way ,ik hoop dat er veel praktijk lessen er in jou sessies ingecorporeerd zijn,you know wat they say " el echercisio hace el maestro" Betekent niets anders dan practise makes perfect.Doei. | Datum: | 2002-08-02 14:54:39 | |
|
|
Naam: | Ronny A | Reactie: | verdomme kunnen jullie (hindostaanse Mannen en vrouwen )een goede reactie geven.Als je het niet moet dan ook niet geven.Ik weet zeker dat de meeste H mannen geen goede minnaar zijn en dat komt omdat ze alles na willen doen (dus Macho gedrag).Daarom gaan meestal hun vrouwen vreemd.H vrouwen gaan eerder vreemd dan mannen.
Hindstanen willen altijd alles na doen v.b kijk naar al die bands & D.j.
v.b op een feest als er Hindostaanse muziek draait of speelt dans niemand maar zodra er een
kaprie muziek speelt dan is de dansvloer overvol.
dat is wat ik bedoel na doen.En dat is bijna met alles.
Hindostanen wees een keer je zelf ****
Gedraag je ook als een Hindostaan.
Zo kan ik oneindig door gaan
I ZEG DIT UIT HEEEELVEEEL
ERVARING.
VRGRT RONNY
| Datum: | 2002-08-13 14:49:25 | |
|
|
Naam: | monique | Reactie: | Ronny A ik weet niet wat voor ervaringen je hebt met hindoestanen maar je bent een meester(es) in het generaliseren zeg! Heb je misschien een vervelende ervaring gehad? Je kunt maar beter kontakt opnemen met een maatschappelijkwerker.
By the way mijn vent is GOED!!!!!!! ik heb gelukkig niets te klagen. | Datum: | 2002-08-27 16:11:27 | |
|
|
Naam: | Mr Pandit | Reactie: | Hi Folks!! Hierbij heb ik volgende te mededelen. Het "goede" minaar(res) of anders gezegd het verlangde positieve wens van een hind. vrouw of man voor elkaar, ligt bij haar/zijn zich zelf. En dat noemt men het geestlijke kracht. Heb je Faith in je geestlijke kracht (sexueel)dan ben je blij met de mensheid die God heeft geschapen in welk opzicht. " Gij zult genieten met de bestemde geslacht, van mensheid naar keuze van Gij, onze heer". Vraag niet meer, onderzoek niet meer... Het lot zorg voor u een romantische sexuele sfeer!!!
Ram Ram
Kuch paane mein kabhi kuch khona parta hai!!
Mr. Pandit | Datum: | 2002-11-05 02:00:59 | |
|
|
Naam: | ronnie | Reactie: | waar gaat dit over alleen maar slap gelul. er is echt geen verschil tussen hindustanen en nederlanders of wie dan ook, het is bij iedereen anders en is goed.
| Datum: | 2002-12-18 17:40:11 | |
|
|
Naam: | naina | Reactie: | ja,helemaal mee eens.ze denken alleen maar aan eten eten en nog eens eten.waarom denk je dat ze liever met een ander ras gaan? omdat de hindoestaanse man er niets van bakt. | Datum: | 2003-03-04 12:48:25 | |
|
|
Naam: | Manisha | Reactie: | Wat domme vraag! Ik denk dat het iets persoonlijks is, dus per man verschilt het..... | Datum: | 2003-04-24 20:01:13 | |
|
|
Naam: | Sanjay | Reactie: | Inderdaad, ik ben geen goede minnaar | Datum: | 2003-04-29 23:58:55 | |
|
|
Naam: | chet | Reactie: | is niet waar | Datum: | 2003-05-03 03:49:05 | |
|
|
Naam: | AllSeeingEYE | Reactie: | Klopt, zolang hindu vrouwen niet gaan leren oraal-bevredigen zal dat wel zo blijven! | Datum: | 2003-05-09 11:20:55 | |
|
|
Naam: | Hindustaanse man | Reactie: | kom langs en ontdek | Datum: | 2003-05-19 09:38:38 | |
|
|
Naam: | Champa | Reactie: | All seeying eyeBen je gefrustreerd dat je geen pijpbeurten krijgt ofzo ???? Al je teksten gaan over pijpen.Luister de hindoestaanse -surinaamse vrouwen pijpen als geen ander hebben n.l ervaring met kwi-kwi zuigen !!!!!hahahaahMijn buren zijn daardoor verhuisd want mijn man gilt het elke avond uit !!!!hahahaha | Datum: | 2003-07-22 12:17:40 | |
|
|
Naam: | levenismooi | Reactie: | Wat is goed en wat is slecht? voor de een is alleen knuffelen al het einde van de wereld. Het is dus heel persoonlijk. Het is niet cultuurgebonden maar smaak- en voorkeursgebonden is. | Datum: | 2003-07-25 10:57:08 | |
|
|
Naam: | anuska | Reactie: | ja dat klopt,hun denken alleen aan zich zelf,een goede minaar kunnen hun in de volgende leven ook niet worden,mannen doe beter je best,want straks vindt je geen vrouw meer ,moet je maar met een homo trouwen | Datum: | 2003-09-29 11:17:58 | |
|
|
Naam: | chandini | Reactie: | Dat klopt helemaal.Hindoestaanse mannen weten niets van de liefde bedrijven. ze denken alleen aan hunzelf....Geen wonder dat hindoestaanse vrouwen vreemd gaan | Datum: | 2003-09-30 16:46:37 | |
|
|
Naam: | David | Reactie: | Als het inderdaad klopt dat vele Hindoestaanse vrouwen beweren dat Hind. mannen in bed niet goed scoren, waarom zie ik dan zovaak staan:Hind. Vrouw zoekt een Hind. man.Vergeten ze misschien even de keuze naar het goede vakje OVERIG of MAAKT NIET UIT door te scrollen?Wat dat betreft lijken Creoolse vrouwen veel meer open te staan voor een andere cultuur, althans dat meet ik aan het gemiddels aantal reacties wat ik tot nu toe heb mogen ontvangen.En.... men wil toch graag dat de integratie hier in Nederland goed verloopt?!?! Nou, als je je als niet Nederlander/-se goed wilt integreren hier, kies dan een Nederlandse partner, een betere integratie-cursus kun je niet krijgen en je hebt er ook nog een levenspartner kado bij.Groet,David | Datum: | 2003-10-01 16:28:11 | |
|
|
Naam: | shami | Reactie: | uit ervaring weet ik dat hindoestaanse mannen geen goede minnaars zijn. ze willen alles snel gedaan hebben, altijd in voor vluggertjes. hun behoeftes komen altijd op de eerste plaats. of een vrouw nou klaarkomt of niet in niet zo belangrijk. mannen denken automatisch dat zodra ze hun penis in een vrouw steken en een paar keer in en uit gaan dat een vrouw vanzelf klaarkomt. zo werkt het niet. mannen willen altijd van alles en nog wat maar bij de vrouwen doen ze zelf niets. excuses aan de mannen die wel goede minnaars zijn. | Datum: | 2003-10-16 02:04:23 | |
|
|
Naam: | Anwar | Reactie: | KLEIN MAAR FIJN...GROOT MAAR KLOOT..Barka danda , chota danda..ciaoo.. | Datum: | 2003-10-18 01:39:59 | |
|
|
Naam: | sister slatch | Reactie: | Hey Shami, je hebt het goed gezien! Hind. mannen presteren over het algemeen niet geweldig in bed (behalve als ze Viagra hebben gebruikt) en verwachten omgekeerd veel meer. In en uit, komt ie klaar en boeit ze niet veel of de vrouw ook een climax wil bereiken. Niet allemaal over een kam geschoren maar merendeels zijn dat wel. Ook een groot min punt is een gebrek aan techniek, bam bam bam en ze vinden dat ze erg goed hebben gepresteerd in bed. En als laatste wil ik opmerken dat ze dol zijn op orale seks, wat niet verkeerd is natuurlijk, maar het een groot taboe vinden om het omgekeerd bij een vrouw te doen! Bovenstaande komt allemaal neer op gebrek aan gelijkheid tussen hun en vrouwen, vanuit hun eigen denkwereld !!!! | Datum: | 2003-10-29 16:40:59 | |
|
|
Naam: | STER | Reactie: | Dames en Heren, jullie hebben veel geschreven, veel gelezen, elkaar flink zitten beschuldigen, elkaar minder maken enz. enz. Als iemand deze stelling over 10 jaar weer de ruimte lanceert, krijgen we dezelfde antwoorden te lezen. Wat zijn we dan opgeschoten??? Niks, niks en nogeens Niks!!!Met beschuldigen en verdedigen bereiken we niets. Als we (de mannen) het probleem ERKENNEN dan kunnen we naar een oplossing zoeken. Dames, misschien is het gebrek aan sex kennis bij de mannen dat ze zo slecht presteren. Dames, een uitdaging aan jullie. VERTEL AAN ONS HOE WE EEN VROUW MOETEN "BEHAGEN". Antwoorden als lees een goede boek is niet welkom. Vrouwen het probleem ligt nu bij jullie. Wij mannen wachten op jullie oplossing!!! Vrouwen als jullie nu niet duidelijk kunnen maken hoe het moet, hou dan voortaan je mond dicht t.a.v. dit onderwerp. | Datum: | 2003-11-10 13:28:18 | |
|
|
Naam: | reaktieopSTER | Reactie: | Foei Ster, allereerst wil ik je erop attenderen dat men hier reageert op een stelling waarbij eigen ervaringen en meningen naar voren worden gebracht, dat inhoudelijk op zich al genoeg verteld over wat vrouwen bij H-mannen behaaglijk vinden of niet en waardoor dat wel/ niet zou kunnen komen. Dus daarmee schieten we een hoop mee op dat H-mannen dat lezen en ook eventueel stil bij staan zodat ze op kunnen "inspelen" op hun tekortkomingen. Dus als jij je OGEN goed de kost geeft bij het lezen, valt er niks omgekeerd in de schoenen van vrouwen te schuiven, wat een flauw zeik argument haal je toch aan, zeg! Je mail slaat gewoon op niks, aangezien er bovenstaand duidelijk commentaar word gegeven over de wensen en grillen over H-mannen. Dus ikke zou zeggenn..STER, bezoek de opticien szznell! Ciaoo ! | Datum: | 2003-11-11 12:53:25 | |
|
|
Naam: | Wood EastClint | Reactie: | Op basis van de verzamelde
reacties van STER maak ik
op dat het hier wellicht
zou kunnen gaan om een zwaar depressieve plee-figuur, die zelf nooit een boek leest maar de eigen oren gaarne
te luister zet bij elk
potig snackbar en kroeggesprek.
Vervolgens gaat hij datgene wat hij in z'n
vermolmde brein heeft
doen gisten, als een
hoge wetenschap overal verkondigen.
Vanwege zijn achterlijke
overkomen zal hij in zijn
eigen huis een super ondergeschikte rol
toebedeeld hebben gekregen
door zijn bazige, opportunistische vrouw die precies weet te timen om hem in slaap te sussen.
Ververvolgens realiseert
zij zich haar vrijheid...
| Datum: | 2003-11-26 14:35:21 | |
|
|
Naam: | Yasmiene | Reactie: | Over andere hindoestaanse mannen weet ik het niet maar van mijn vriend wel hij is ook hindoestaans.En hij is echt heel saai in bed hij ken alleen 1 standje op me liggen en als ik iets ander wil dan wil hij niet ja hij wil dat hem plezier in bed en ik dan ik wil ook wat niet hij alleen En wat betref lengte dat maak mij niet uit want als je er niet over kun dan heb je nog niks aan.Dan kan je nog zo grote hebben dat gaan ze nog weg bij je.Ik wil graag elke keer wat anders niet elke dag het zelfde of niet dus het hangt van de vrouw of man af het is niet zo zeer de hindustaans mannen dat heb je in alle volk.Ik zou wel wat anders willen een man met pit!!!!!!!!!!!!!!!! jij niet dan | Datum: | 2003-12-10 10:51:16 | |
|
|
Naam: | David | Reactie: | Vlinder, ik merk dat jij weinig verstand van sex schijnt te hebben. Ok, er is meer dan alleen pijpen en beffen, maar als man zou ik me geen sexpartij zonder likbeurt kunnen voorstellen, om eens lekker te proeven hoe een vrouw smaakt, het zegt iets over haar en een vrouw gaat een man daardoor nog meer waarderen, als ze lekker op deze wijze gestimuleerd kan worden. Omgekeerd zou een vrouw zich doodongelukkig voelen als ze de man geen ppijppbeurt heeft gegeven. Juist bij een pijpbeurt kan de vrouw de man in een opwindende positie brengen. Je kunt een vrijpartij globaal vergelijken met een maaltijd: 1: elkaar uitkleden= drankje. 2: elkaar strelen= tapenade o.i.d. 3: Orale sex= soep/voorgerecht. 4: Intiem=hoofdgerecht. 5: orgasme=toetje. 6: naknuffelen= koffie/likeurtje. Kortom, je eet een maaltijd ook niet zonder soep of voorgerecht. Door de vrijpartij steeds te veranderen hou je de sex (en dus in grote mate een relatie) levendig en spannend. Probeer het eens, zou ik zeggen. Groetjes, David. | Datum: | 2004-02-02 04:36:36 | |
|
|
Naam: | nancy | Reactie: | hoi nancy ik heb toevallig een hindostaanse man dusik zou zeggen klopt niet, gebruikt je fantasie maar.that is | Datum: | 2004-02-04 18:29:10 | |
|
|
Naam: | duiveltje | Reactie: | nee klopt niet ik heb een hindostaanse vriend zelf ben ik nederlandseen van alle mannen wat ik heb gehad oke zijn er niet zo veel 2 nederlandse en een italiaanse komt mijn hindostaanse het beste uit de bus hij is echt heel lief en intens en dat zijn europeese mannen niet dus geef mij maar een echte hindostaanse man | Datum: | 2004-03-06 01:38:35 | |
|
|
Naam: | suredj | Reactie: | neejjoh dat is absoluut niet waar mijn vriendin vind me een prima minnaaar heel erg romantisch | Datum: | 2004-05-27 18:46:32 | |
|
|
Naam: | | Reactie: | Of hindoestaanse mannen goede minnaars zijn?? nou dat hangt van je relatie af !!!,,om je vrouw te bevredigen moet je eerst je vrouw van binnen en buiten goed kennen en aanvoelen. De beste oplossing is dat je gewoon met je partner over moet praten, praten van wat hij lekker vindt en wat zij lekker vindt. Je moet dan wel open en eerlijk zijn. Mijn vriendin die vindt me gewoon waanzinnig goed !, al presteer ik niet altijd zo goed, maar ik weet wel wat ze wilt en weet haar optewinden. HEEL BELANGERIJK IS VOORSPEL DAT VERGETEN VEEL MANNEN !!! En als de man klaar is,,,,dat wilt niet zeggen dat de vrouw ook klaar is (dus niet na die ene minuut van hoogtepunt). Be a gentlemen,, als je je pleziertje hebt gehad van je vrouw , verwen je vrouw dan ook ff, Meeste mannen zijn gewoon te egoistisch om een vrouw te plezieren. Ik krijg er juist een kick van om mijn vriendin te bevredigen. | Datum: | 2004-05-31 15:14:56 | |
|
|
Naam: | chill bill | Reactie: | hangt af van het meisje/vrouw in kwestieals ze als n stukje mars in bed ligt ja dan gaat het wat minder, is een vrouw heel aktief en heeft ze er zin in dan is het een ander verhaal.het hangt dus van beide partijen af greetszzchill | Datum: | 2004-06-22 21:53:23 | |
|
|
Naam: | ThakurSingh | Reactie: | Jullie hebben het allemaal maar over de lengte van de valus en dat het te maken heeft met hoe lang je bent,F**ING BULLSHIT!!!!Ik ben niet zo groot(1,65) en ik ben HINDUSTAANS, en ik kan je garanderen dat ik een HELE grote heb en dat ik ook een HELE goede MINNAAR ben. Worden de vrouwtjes al nieuwsgierig?????? | Datum: | 2004-07-31 21:03:35 | |
|
|
Naam: | dewki | Reactie: | dat is zeer zeker niet waar, het is dat de hindoestaanse vrouw meestal niet openstaat voor dingen (standjes en dergelijke) je kan natuurlijk geen goede minnaar zijn als je dag in en uit de zelfde standjes moet doen. dus dames open staan voor rare dingen dit maakt het weer leuk en spannend.en niet van na re to koontje kare...hume na mooi lage.
Waarom denk je dat de hindoestaanse man over het algemeen vreemd gaat, toch niet om bij de buiten aurat weer boven op te gaan liggen . | Datum: | 2004-08-10 21:25:21 | |
|
|
Naam: | Revi | Reactie: | nou dushi als aziatishe mannen niet grootgeschapen zijn heeft god wel een grote fout gemaakt toen hij mij inelkaar zette | Datum: | 2004-09-29 17:11:51 | |
|
|
Naam: | JaiHind | Reactie: | Hey David. Je geeft me honger man! Jij met je gerechten. Kijk: it's not about the size of the ship, but the motion of the ocean. Lengte gaat pas uitmaken indien vrouwen sex hebben met iemand, waarbij geen sprake is van liefde, maar gewoon sex. Want dan heb je geen passie, geen gekus, gestreel, maar meer BANGBANGBANG..OEH AHH! Maar als sex gepaard gaat met de LIEFDE (en zo is t bedoeld) dan is er COMMUNICATIE, waardoor er meer BEGRIP is en zo meer REKENING wordt gehouden met elkaars GEVOELENS, waardoor je samen klaarkomt. De beste minnaars komen samen klaar. Dus...mannen/vrouwen: Hoe kun je weten dat je elkaar goed kent? Als je samen klaarkomt, want als dat gebeurt geef je elkaar een lief kusje en complimenteer je elkander (eventueel bedanken voor de fijne sex) en dan val je in elkaars armen in slaap. Dat is echte sex! En niet "Sex gehad, kleren aan of whatever"... Trouwens.. God heeft bedoeld dat de mens maar 1 partner krijgt in zijn of haar leven en zich voor het huwelijk spaart en dus geen sex heeft. Want wat krijgen we nu.. vrouwen die met meerdere mannen en dus verschillende groottes naar bed zijn geweest, waardoor hun vagina uitgerekt is of vervormd en ze daarna alleen sex willen met grootgeschapen mannen, anders voelen ze nix!
Sex is een kunst op zich. Grondlegger van de gevechtskunst is een Indiase monnik (Bodidharma)die naar China reisde om het boedhisme te verspreiden (zoek op internet over gesciedenis van martial arts). Nu heb je versch gevechtssporten, maar allemaal komen uit de denkwijze van die ene Indiase monnik. Zo ook... kunst van de liefde (KAMASUTRA) komt uit India. Het westen heeft verkeerd beeld geschapen van sex door pornografie. Allerlei idiote standjes die gedaan worden alleen om een goede camerehoek op close-up te krijgen, terwijl de actrices hebben toegegeven dat die niet de lekekre standjes zijn. En wij die alles klakkeloos willen overnemen denken dat sex zo hoort plaats te vinden. Natuurlijk variaties, maar ook genot en begrip. Trouwens: Je ziet in porno dat 100% van de mannen klaarkomt..hoeveel % van de vrouwen komen dan klaar? Tot nu toe heb ik geen 1 zien klaarkomen in een film. Dan bedoel ik ECHT klaarkomen..niet alleen dat die vrouw wat spuit, maar DE GROTE O bereikt..nah,...niet gezien. Dus zijn deze pornosterren die zo aanbeden worden ook goede minnaaars??? Denk na voor je je ras kleineert. Het Oosten is meer spiritueel gericht. We willen steeds van het westen overnemen want we denken dat dat goed is. Sex verbindt 2 mensen spiritueel met elkaar. Vind je van niet, dan doe je t niet goed..en trouwens..al denk je van niet..het is zo!!!! Als je meer wilt weten hierover: Sex en het geestelijke... mail me!!!!! Ik heb voldoende studies hierover en ook tips. En ook over grootte. De penis is een spier. Heeft geen botten en is te vergroten door paar technieken. Net hoe een bodybuilder z'n spieren laat groeien..zo kun je je penis ook laten groeien. Dus doe niet dom... sex is meer dan je denkt en God is slimmer dan men denkt! | Datum: | 2004-12-09 18:27:43 | |
|
|
Naam: | A Simple mind | Reactie: | Ja ik heb een mening, laten we eerst te weten komen wat normaal, gewoon, liefde, sex, extreem, sociaal, asociaal, verantwoord, onverantwoord, gezond verstand, ziekelijk, zekerheid, onzekerheid, cultuur, geen cultuur, allemaal eigenlijk betekenen. En vooral over wat dit allemaal betekent. Daarna mogen we gaan kijken of wij iets oprecht kunnen beoordelen, zonder er misbruik te maken van je eigen zwakte of de zwakte van een ander.....Laten we proberen Mens te zijn ipv dier.....Probeer er eens achter te komen wat mens zijn betekent ipv altijd maar te klagen en zeiken over alles en nog wat......
Alvast 1 tip, we zijn inderdaad allemaal mensen....maar wat maakt ons een mens in onze hart.... | Datum: | 2005-02-19 11:31:43 | |
|
|
Naam: | Karel | Reactie: | Weet niet van anderen maar ik ben geweldig in alles. | Datum: | 2005-06-10 17:57:11 | |
|
|
Naam: | rohinie | Reactie: | hindoestaanse vrouwen kiezen voor een hollandse man, omdat ze denken dat ze bij hun alle liefde kunnen krijgen, maar ja alle begin is leuk uiteindelijk leer je de ware aard van hem kennen als je wat langer met hem bent. En wat ik weet is dat er heel veel vrouwen die een hollandse man hebben denken dat ze uiteindelijk ook een hollander geworden zijn. en dan zeggen ze ik ben zo gelukkig, en dat kon een hindoestaanse man van mij niet maken om gelukkig te zijn. klinkklare onzin, ik ben al 16 jaar getrouwt met 1 en al de zelfde man en we gaan met de tijd mee en ben nog altijd gelukkig. | Datum: | 2005-06-29 19:22:09 | |
|
|
Naam: | seema | Reactie: | ik vind hindostaanse mannen perfecte liefhebbers, qua liefde geven, met elkaar de liefde drijven, aandacht geven, genegenheid en noem maar op, ik ben heel tevreden over mij sex leven, en zou het ook niet anders willen, voor mij is dit het gewoon | Datum: | 2005-07-17 01:17:10 | |
|
|
Naam: | SHARITA | Reactie: | klopt als een bus nederlandse mannen zijn veel liever voor hun minnaar? | Datum: | 2005-08-08 04:07:55 | |
|
|
Naam: | woensdag | Reactie: | Ik heb op dit moment een afschuwelijk lekker relatie met een intelligente man sterk wat beroep betreft. Dus ook om te zien. Hij is afschuwelijk sexy hij is een spanjaard en god wat heb ik al die jaren gemist zeg. Dit verdien IK. | Datum: | 2005-08-24 19:05:47 | |
|
|
Naam: | lingam | Reactie: | ik heb nooit sex gehad met een hindoestaanse man maar wel met een blanke. Het duurde 2a3 min. Mijn bevindingen over het algemeen van vrienden die merendeels blank zijn vertellen mij dat,wij, hindoestaanse vrouwen erg heet zijn en graag langdurig verwent willen worden. Maar las we het hebben over hindoestaanse mannen dan denk ik dat de ene hindoestaanse man geweldig omgaat met romantiek en sex en de ander wat minder.Waarschijnlijk is het voor elke hindoestaanse man verschillend, zo ook in andere culturen hoor. Hind. mannen, verleid de vrouw en laat haar smelten in je handen, jullie kunnen het wel!!!
pyar mera diwana.
groeten. | Datum: | 2005-09-08 23:02:35 | |
|
|
Naam: | Sweetlady | Reactie: | Hey,mensen
Doe ff normaal?! Hoe kan je iemand anders beoordelen? Dat kan toch niet. Laat iedreen in hun normen en waarden.Maakt niet iut wie ,wat en hoe je bent. "Wij" allemaal zijn mensen. Waardeer de meningen die gegeven worden en probeer een goede oplossing te zoeken voor ons Hindoeisme.Wij hindoestanen praten zo negatief over ons zelf,dit vindt ik al een heel grote schande.Hoe kan je je verlagen om een hindoestaans te zijn. Ik vindt een man is en blijf hoe ze van binnen zijn. Hoe hun innerlijk is. Hoe ze opgevoed zijn. Hoe de samenleving van hun zijn/is geweest. We gaan niemand beledigen ,maar probeer een goede naam aan ons volk te geven. Laat je niet vernederen door andere mensen.Wij allemaal moeten het proberen om het beter te maken. Mensen die dit niet begrijpen hebben geen gevoel voor het bestaan van het "MENSHEID".Hoop dat jullie hierop reageren. | Datum: | 2005-10-03 20:07:46 | |
|
|
Naam: | Helen | Reactie: | Ik heb andere ervaring met Hindoestaanse mannen, de meeste exe van mij zijn Hindoestaan. Maar ik heb een ex en die kan er wat van in bed, hij is ook de enige man die mijn kan bevredigen. | Datum: | 2005-12-13 21:22:47 | |
|
|
Naam: | kajol | Reactie: | hindustaanse mannen zijn echt lekker hoor en ze hebben helemaal geen (kleine) ik had een vriendje waar ik zo verliefd op was en hij beminde heerlijk, nu zijn wij getrouwd, en het is dan ook een echte surinaamse hindustaan | Datum: | 2006-03-15 14:33:51 | |
|
|
Naam: | papalekker | Reactie: | Degene die de kama sutra of koka shastra gelezen hebben weten wat ze moeten doen. De rest niet | Datum: | 2006-03-29 18:09:02 | |
|
|
Naam: | rayen | Reactie: | alles wat jullie praten of denken is onzin ik vind al ben groot geschapen of klein maakt helemaal niks uit.het heeft te maken met allebeide kanten bv.zo lang het vrouw helemaal vrij geeft is geen enkel probleem,zelfde geld bij de man.het liefde en respect en het momenten zijn belangrijk voor bedrijven van het liefde. | Datum: | 2006-07-15 10:00:00 | |
|
|
Naam: | Prada_sweetness | Reactie: | hindoestanen hebben een kleinere dan nederlandse jongens , hij is vooral ook dunner .en daarom is het niet zo lekker. Donkere jongens (creool, en anti enzo) en marokanen en turken zijn gewoon zo groot van natuur . daarom heb ik liever een man die me kan bevredigen,en maakt me sexleven compleet maakt. | Datum: | 2007-01-30 21:01:19 | |
|
|
Naam: | @ Leuke Jongen | Reactie: | Goed gezegd, papa lekker, eehh..geschreven.
Hindoestaanse stelletjes moeten meer aan spannende sex spelletjes doen, en gewoon alles uitproberen.Als iedereen een beetje de KAMA SUTRA uitprobeert, zul je zien dat elk relatie goed uitpakt.Gewoon DOEN en het is echt lekker, want je staat gewoon versteld van het resultaat. | Datum: | 2007-07-21 19:30:46 | |
|
|
Naam: | Jai hind | Reactie: | Hey Prada sweetness,
Het feit dat je met zoveel mannen naar bed bent geweest en nu een selfproclaimed expert bent, zegt niets over de hind mannen... maar over jou!
Where's your dignity | Datum: | 2007-11-02 11:43:44 | |
|
|
Naam: | gentle_guy | Reactie: | Wat een kul dames. Het lijkt wel of de dames hier geen rol in spelen. Het samensmelten is een spel waar beiden een aandeel in hebben en naar toe moeten werken. Is het zo dat jullie dames dit spel gelaten ondergaan? Is het zo dat jullie dames geen richting geven aan deze samensmelting? Is het misschien dat de hindostaanse man net zo goed is als de minnares waar hij de liefde mee bedrijft? Elkaar beminnen is meer dan de physieke daad.
Het voorspel is zo fijn, net als de wijn die you gekleurde lippen beroerd!
Denk aan het geheel en niet alleen de daad, want geheel maakt hem en haar de moeite waard! | Datum: | 2007-12-14 12:42:25 | |
|
|
Naam: | fajaboy | Reactie: | nog dat hindustaanse mannen niets kan dat is niet waar geef je zelf aan mijn dan kun je zien wat ik kan je zal nooit meer zo over hindustaanse mannen praten dat ze niets kunnen | Datum: | 2008-01-21 20:40:52 | |
|
|
Naam: | Anu | Reactie: | Het klopt dat er hindoestaanse mannen zijn die er niets van kunnen... Over het algemeen genomen denken ze vaak maar aan hun eigen kwakkie...
Maarr er zijn er wel degelijk die middels instructies het voor elkaar kunnen krijgen een ultimate feeling te geven... | Datum: | 2008-01-29 13:31:46 | |
|
|
Naam: | hola chicas | Reactie: | Ik heb een nederlandse vriendin gehad. En die lust pap van en heb die heeft tig jongens gehad. Haar liet ik schreeuwend klaarkomen.
daarna een koeli meid,die kwam amper klaar. Wat een zonde van mijn tijd en moeite.
Zowel fysiek en mentaal.
Zonde van die kaarsen en merlotjes,choclade, champagne,sex films.
| Datum: | 2008-04-02 00:17:25 | |
|
|
Naam: | Marino | Reactie: | Mijns inziens is het vooral belangrijk dat beide partners aandacht aan elkaar geven. Als je de ander probeert te geven wat je zelf wilt, zul je eerder krijgen waar je op hoopt.
Ik denk niet dat ieder ras apart geschapen is, maar dat we allemaal voortkomen uit een soort "oermens". Daarom is juist kruising tussen de verschillende rassen beter, omdat je daardoor ingegroeide onvolkomenheden terug kunt draaien. Waarom zijn juist zogenaamde halfbloedjes vaak mooier dan volbloedjes? Dit is meer de theorie van devolutie, ofwel omgekeerde evolutie. | Datum: | 2008-06-06 17:33:44 | |
|
|
Naam: | Claudia | Reactie: | ben ik het niet mee eens! ik heb hiervoor 2 relaties gehad met zoals mijn vriend zegt:bakra's(weet niet of ik het goed schrijf), en die bakte er niets van,na de sex gelijk om draaien en slapen bijvoorbeeld.
nu heb ik een hele lieve hindoestaanse vriend,tis echt een schat!en die weet wel hoe hij me moet behandelen,zowel met de relatie zelf,maar ook qua sex.
en ik vind,beter een kleine die steigerd,dan een grote die weigerd..
en nu mag hij op dat gebied niet klagen,maar het zal wel per man verschillen,net als dansen,de ene man kan wel dansen de andere niet.
je moet niet alle hindostaanse mannen over 1 kam scheren,toch?
xxx
| Datum: | 2008-07-17 17:18:31 | |
|
|
Naam: | Ricco | Reactie: | Als je goed en gezond blijft en genoeg traint en met je meiske mee dan heb je goed kans op een goede minnaars te zijn maak het intenser voormekaar doe dingen waar je niet tegen kunt en tegelijke tijd wat je lekker vind dan zal de oordeeling Geen Goede Minnaars niet eens ter plekke komen lees het goed en probeer et is maar proberen kan geen kwaad............... | Datum: | 2008-09-11 04:36:34 | |
|
|
Naam: | Shalini | Reactie: | DAT KLOPT ZEER ZEKER. ZE WETEN ALLEEN HOE ZE HET ERIN MOETEN ZETTEN EN ERUIT MOETEN TREKKEN! | Datum: | 2008-10-10 14:55:53 | |
|
|
Naam: | KarwaSach | Reactie: | Hindoestaanse mannen zijn geen goed minnaars? Ben helemaal mee eens! Zelfs van een man van wie je zou denken dat hij goede minnaar zou kunnen zijn, kom je bedrogen uit. Waarom ik dit zeg; van een man die qua leeftijd veel ouder is, verwacht je dat hij toch veel meer ervaring zou hebben?? Maar nee hoor, die denkt alleen maar aan zijn eigen hachje! Die weet niet eens hoe die een vrouw in bed moet verwennen! Vind je gek dat de vrouw een scheiding aanvraagt? | Datum: | 2008-10-16 22:19:05 | |
|
|
Naam: | Sheela | Reactie: | Beste mensen, uit de reactie's blijkt, dat het leven draait alleen uit seks en nogmaals seks. liefde, normen en waarden zijn nog steeds ver te zoeken, ondanks er zoveel ellende, narigheden die men meemaakt en zelf aan het creéren zijn, zonder even nadenkend, wat de gevolgen kunnen zijn en nog wat te wachten staat. In een LIEFDEVOLLE relatie, en houden van elkaar, voelt
elke aanraking van je partner dat lekker. Het ligt niet aan de DOOS of PENIS lieve mensen. Er zijn genoeg boeken hierover, die aangeven wat
een MAN/VROUW bij het vrijen lekker vind. Bij het vrijen, fluister aan het oor van je partner wat je zelf lekker vind, en je
zal het zelf ondervinden dat het werkt, als het wederzijds gebeurd natuurlijk. Niet alle mannen met één kam scheren dames, er zijn degelijk goede minnaars die bewust zijn hoe ze een vrouw moeten beminnen.
Een relatie wordt door 2 personen slecht gemaakt, om het weer goed te maken
heb je slechts 1 persoon nodig. Groet.
| Datum: | 2009-03-18 14:07:41 | |
|
|
Naam: | jimmy | Reactie: | Ja Ja iedereen heeft gehoord over KAMA-SUTRA.Hoevelen hebben gezien en gelezen.Daarin komen 3 catogorie mannen en vrouwen voor met aanduiding geslachtsgroote. Jammer dat alleen horoscoop gemeten wordt | Datum: | 2009-03-28 16:34:03 | |
|
|
Naam: | jimmy | Reactie: | Uit een recent onderzoek in India heeft meer dan 60% vrouwen aangegeven dat ze niet goed bevredigd worden door hun hindostaanse man! Dat kom gewoon door egoisme van de man volgens de vrouwen.Dus mannen met deze karakter doe aub wat eraan. Want ik vraag me nu af hoe die Kama-Sutra tot stand is gekomen. Hebben de vrouwen dat geinspireerd??? | Datum: | 2009-04-22 18:39:36 | |
|
|
Naam: | Yasmin32 | Reactie: | Hindoestaanse mannen zijn goede minnaars, niets mis mee. | Datum: | 2009-07-25 22:34:18 | |
|
|
Naam: | Karin | Reactie: | Je komt er pas achter als je het hebt geprobeerd, als een hollandse man groot geschapen is maar er niks van bakt kan je beter een hindoestaan hebben die wat kleiner geschapen is maar weet wat hij doet ;-) | Datum: | 2010-08-26 13:39:50 | |
|
|
Reageer |