Home      Aanmelden     Werkwijze      Tarieven      Privacy      Over ons      Contact
09 september 2010  

Stelling :
Wat zou je doen als de ouders van je partner geen voorstanders zouden zijn van jullie relatie?
Reageer
Naam:
Sharmila
Reactie:
Ik zou dan toch kiezen voor mijn ouders. Dat is toch je eigen bloed. Zou ik kiezen voor mijn partner dan zou dat in de toekomst toch alleen maar botsen.
Datum:
2002-07-13 12:00:45
Naam:
Sikander
Reactie:
Ik zou dan gewoon me vriendin blijven.Ik zou me rug niet voor haar omdraaien. Hoe dan ook op ze gaan er toch mee eens worden. (op het laatste moment) zoniet dan blijf je maar stiekem doen.
Datum:
2002-07-14 01:56:57
Naam:
jogen
Reactie:
Ik zou zeggen een ander partner vind je heus wel ,maar een ander vader en moeder vind je nooit.
Datum:
2002-07-14 06:35:02
Naam:
Ashoka
Reactie:
Luisteren naar de argumenten en als het in mijn oren onzin is dan met het vrouwtje verder gaan. Moeders zullen dat meestal wel begrijpen(ten minste de mijne wel), vaders wat minder. Als moeder echt mordicus tegen is dan blijft het waarschijnlijk bij een relatie zonder ring. Als zoon blijf je verplichtingen houden tegenover je moeder(financieel etc) en dan is het wel handig als moeder en vriendin door één deur kunnen.
Datum:
2002-07-14 22:31:25
Naam:
sandia
Reactie:
Tsja! moeilijk, maar ik zou niet verder met diegene gaan, "tenzij" m'n partner me kan verzekeren dat "hij" niemand (inclusief z'n ouders) tussen ons laat komen en me belooft in alle gevallen te zullen beschermen...ondanks dat hun tegen ons relatie zijn...dus goede afspraken en communicatie met je partner is het enige wat helpt zou ik zeggen...
Datum:
2002-07-15 10:29:39
Naam:
phool
Reactie:
Ik heb in zo een situatie gezeten!!! En omdat ik het zelf heb meegemaakt, denk ik er nu heel anders over. Als je zoon of dochter vrij jong is, dan kan ik het bekijken vanuit hun bezorgdheid, maar ben je al iets ouder, dan zeg ik: het is jouw leven. Want zij (je ouders) hebben hun leven al gesetteld en jij moet die van jezelf nog maken. (Let op!!! Je ouders kunnen je raad en oprecht advies geven, maar maken zal je uiteindelijk zelf moeten doen.) Ook als je ouders echt van je houden en jouw geluk staat boven alles voor hun, dan komt het zeker wel goed. Maar doen je ouders het omdat ze je niet kunnen loslaten. (Begrijp me niet verkeerd, hoeveel je ouders van je houden en jij van hun, je ouders blijven ten alle tijden je ouders.) En heeft je moeder(meestal zijn het de moeders) last van haar eigen onzekerheden en begint ze op haar manier de boel te manipuleren en te boycotten, ga dan nadenken voor wie je kiest en wat je in je leven wil bereiken!!!!
Datum:
2002-07-15 11:03:00
Naam:
wolk
Reactie:
Nou, dan hebben de ouders van mijn partner pech gehad! Hun zoon is van MIJ en daarmee basta!.
Datum:
2002-07-15 11:53:32
Naam:
Robert
Reactie:
Je zou tenminste moeten weten wat hun probleem is en er tenminste notie van nemen.Uiteindelijk gaan jullie beiden met elkaar in zee en niet met wederzijdse ouders .No parents can't stop 2 people having a relation with each other.
Datum:
2002-07-15 15:38:20
Naam:
sunshine
Reactie:
Tja, ik zou de keuze in ieder geval altijd aan mijn partner overlaten. Als hij voor zijn ouders kiest en niet voor mij dan zal ik zijn keuze respecteren en waarderen, want in deze wereld is er niets erger dan een keuze maken waardoor je jouw naasten/geliefden pijn doet, vooral jouw ouders. In dit geval zal ik (ook) denken dat het geen ware liefde is, want ware liefde overwint echt alles Kiest hij voor mij dan zal ik hem met hart en ziel steunen en natuurlijk de liefde geven die hij nodig heeft. Als er sprake is van true love tussen mijn partner en mij zullen de ouders zelf op een dag beseffen dat hun kind de juiste keuze heeft gemaakt. Volgens mij maakt het geluk van jouw kind je als ouders zijnde ook gelukkig. Of niet, soms?
Datum:
2002-07-15 23:15:21
Naam:
mister007
Reactie:
Samen met je partner keihard je best doen dat beide ouders de partner van hun kind accepteren! Wie dit bereik zal altijd gelukkig leven met zowel de ouders als de partner, maar de weg hier naar toe vergt veel tijd en geduld.
Datum:
2002-07-16 09:35:07
Naam:
Daroe Dada
Reactie:
Dit is inderdaad een veelvoorkomend gezeik. Ik heb als man ervaren hoe lullig het is om tussen je vrouw en je familie te kiezen. Ze vinden steeds kleine dingen om te zeiken - vooral vrouwen en moeders. Het is een puur machtspel. Als je kiest voor een of de ander heb je uiteindelijk altijd spijt. Je verliest altijd. Het leven is daarom echt tragisch.
Datum:
2002-07-16 10:38:07
Naam:
Bhagwa
Reactie:
Ik zou mijn partner ontvoeren. En er een nacht mee slapen, dan moeten die ouders wel instemmen. Trouwens larki bhagawe is een oude hindostaanse traditie. Van Lord Krishna tot Prithvi Raj Chauhan tot Rakesh uit leiding 8a - allemaal hebben ze hun vriendin bhagaai ke lagail.
Datum:
2002-07-16 10:41:46
Naam:
Mimi
Reactie:
Been there! Alleen omgekeerd, mijn ouders konden zich niet vinden in mijn keuze. Ik kan alleen zeggen dat je voor jezelf moet kiezen. Als je ouders zien dat je happy bent én dat je je verstand gebruikt en wel overwogen een beslissing neemt, zullen ze no matter what achter je staan. Helaas voor mij komt deze 'wijsheid' te laat! Ik ben mijn grote liefde kwijt doordat ik dacht dat ik een 'goede' dochter moest zijn maw, ik heb mezelf weggecijferd om mijn ouders tevreden te houden. Je kan je leven niet door anderen laten leiden, hoe goed ze het ook bedoelen!! Mijn ouders blijven mijn ouders, ze hebben me op deze wereld gezet maar IK ben verantwoordelijk voor mijn eigen happiness, niet zij! Mochten de ouders van mijn partner degene zijn dan is de keus aan mijn partner. Kiest hij voor zichzelf (en daarmee bedoel ik niet dat hij zijn ouders de rug moet keren!) of laat hij zijn leven leiden door zijn ouders? His choice.......
Datum:
2002-07-16 16:13:46
Naam:
Radjesh25
Reactie:
Hey Wolk...denk je daar echt zooo makkelijk erover...???
Datum:
2002-07-17 00:46:00
Naam:
Akash
Reactie:
Wolk wie was er eerst zijn ouders of jij??? Ik vind het een vrij bezitterige en arrongante positie die jij inneemt. Zonder zijn ouders zou je hem niet eens hebben/kennen. Niet dat ouders (in mijn ogen) altijd gelijk hebben, maar jij gaat wel iets te ver.
Datum:
2002-07-17 06:05:38
Naam:
Aan Daroe Dada
Reactie:
Hey laat je door niemand gek maken, noch door je moeder noch door je vrouw. Laat ze beiden zien dat je een vent bent en breng communicatie op gang tussen die twee. Maak je moeder duidelijk dat haar fase in haar leven betreft jou op bepaalde fronten voorbij is. Als het goed is ben je nu getrouwd als MAN. En maak je vrouw duidelijk dat ze niet aan je hoofd moet zeuren, want dat schept alleen afstand. Ik zou zeggen wees een vent en laat beiden zien dat hun liefde voor jou (dat waarschijnlijk veranderd is in bezitterigheid) op dit moment alleen leed veroorzaakt ipv happiness voor iedereen!! Akash
Datum:
2002-07-17 06:15:18
Naam:
wolk
Reactie:
Ooh Bhagwa, wat leuk erg orgineel, ontvoeren. Ja, dat is dan DE MANIER!. Gewoon meestelen. Je moet ook rekening houden dat de ouders toen ze jong waren ook kras waren. Het was toen hun TIJD nu is het jouw TIJD!
Datum:
2002-07-17 09:44:25
Naam:
chanel
Reactie:
Reactie op Bhagwa. Héél achterbaks en wat een mentaliteit anno 2002. Je bent een echte baboe van Leiding 8 dat weten de lezerers inmiddels al. Het zou jou zus als je die hebt moeten overkomen en die vriend van je zus haalt dan die zelfde streek uit wat jij in gedachte hebt,dan zal je merken hoe zeer dat doet, om op z'n achterbakse manier de familie onder druk te zetten. Daarna zal je voortaan goed nadenken voor je een reactie geeft.
Datum:
2002-07-17 11:46:05
Naam:
Robert
Reactie:
Heel goed gezien Mimi,het blijft een rollenspel tussen enkel en alleen 2 mensen,hebben ze de zegen van beide ouders dan is het meegenomen,if not dan moeten ze maar kijken wat zwaarder weegt een troebele relatie tussen de familie of een goede relatie tussen beide partners,moeilijk zal de keuze wel blijven.
Datum:
2002-07-17 13:15:23
Naam:
Loliepop
Reactie:
Praten en nogmaals praten en als dat niet helpt, verder gaan met de partner. Je richt een leven tenslotte in met een partner en niet met ouders. Waarom moeten ouders tegen zijn als ik gelukkig ben?
Datum:
2002-07-17 15:53:31
Naam:
salsa
Reactie:
als ik echt van mijn vriendin hou en ik voel dat dat wederzijds is, zal ik voor haar kiezen. In het leven weet je het nooit hoe het gaat lopen; alles is een moment opname. En op het moment dat je voelt dat je relatie een vruchtbare relatie is met goede perspectieven dan is het zonde om dit te breken alleen omdat je ouders het meisje niet mogen. Je leeft uiteindelijk voor jezlef en moet dan aan je eigen toekomst denken. Ik zal wel altijd contact blijven houden met mijn moeder want die band zal altijd voor mij blijven bestaan.
Datum:
2002-07-17 17:17:44
Naam:
Radjesh25
Reactie:
Juist CHANEL...dank je wel...je haalt de woorden uit mijn mond...Die Bhaiwa doet echt als een Dhjoeka zeg!!!...Maar nogmaals Chanel JIJ VERDIENT EEN PLUIMPJE!!!....en niet lachen,,....heee??
Datum:
2002-07-17 23:53:50
Naam:
wolk
Reactie:
Radjesh25 en Akash, Ja, zo makkelijk denk ik erover en zo bezitterig en arrogant ben ik ook! Wat is daar zo slecht aan? VERTEL? Mijns inziens niets!. Als het een man met ballen is kiest hij voor mij zoniet is het een sukkel dan ben ik hem liever kwijt dan rijk punt.
Datum:
2002-07-18 08:51:46
Naam:
Bhagwa voor Chanel
Reactie:
Chanel is een pyar ka dushman hai hai!
Datum:
2002-07-18 09:57:32
Naam:
Bhagwa voor Chanel
Reactie:
...liever een Baboe uit Leiding die erg gelukkig is met zijn "bhaganiya vriendin" dan een gefrusteerde trut die alleen met haar mama en papa thuis zit in Hollaaaand.
Datum:
2002-07-18 10:02:53
Naam:
wolk
Reactie:
Een goeie Bhagwa!
Datum:
2002-07-18 12:08:27
Naam:
wolk
Reactie:
Rajesh25, vertel, wat is er zo slecht om een Bhaiwa te zijn? wat is daar zo slecht aan? Is dat zogenaamde moderne gedoe die je ziet dan alles? vertel? vertel??
Datum:
2002-07-18 12:16:34
Naam:
wolk
Reactie:
Radjesh25, en wat is er zo slecht om -in jouw ogen- een DHJOEKA te zijn? VERTEL? NU!
Datum:
2002-07-18 12:21:30
Naam:
wolk
Reactie:
Kijk Radjesh25, als je zulke uitlatingen kunt maken dan moet je ook zoveel ballen hebben om je uitlatingen te verantwoorden. De manier waarop jij dit soort uitlatingen maakt geeft ook jouw ontwikkeling aan!. Je maakt alleen jezelf belachelijk. Als je een kerel denkt te zijn van anno 2002 dan zijn je uitlatingen ook van anno 2002. Jij staat weer als een typisch Hindoestaanse jongen die modern wil zijn met alle domme materie om zich heen die zogenaamd heel modern is voor het eerste oog maar vreselijk dom in je denken en daarmee je uitlatingen. Weet je wat je doen moet in de spiegel kijken dan zie je de grootste bhaiwa en djoeka!
Datum:
2002-07-18 14:05:53
Naam:
Radjesh25
Reactie:
Hey WOlk,KAN JE WEL GOED LEZEN...of ben je gewoon stomweg blind?? Ach ja, dat laatste zal het wel zijn. Waar staat in MIJN gedeelte dat het slecht is (in mijn ogen) om een Dhjoeka te zijn...??? Dat hoor je mij niet zeggen...En wat betreft je eerste stukje en ik citeer: "hun zoon is van MIJ", vind ik een hele domme opmerking, want ja HOE je het wendt of keert, HUN zoon is helemaal NIET van jou en dat zal ook NOOIT het geval zijn, zelfs niet als je met hem getrouwd bent. De ouders van die zoon hebben alleen het recht om hem zo te noemen (HUN ZOON)....Moet ik je nou een cursus opvoeding geven....Alsjeblieft nu ff niet...Maar toch wel typerend voor iemand die bezitterig en arrogant is om zo een opmerking te maken, want zulke mensen zijn EEN an AL EGO en denken aan alles, behalve aan anderen. Maar ja, ....JIJ zal het wel natuurlijk veel en veel beter weten, he...Slimmerd...Groetjes R
Datum:
2002-07-19 01:09:53
Naam:
Dushi
Reactie:
geen voorstanders betekent niet automatisch dat ze het er helemaal niet mee eens zijn.. de ouders moeten dan de tijd nemen om de partner te leren kennen en als ze hun zoon/dochter gelukkig willen zien, zullen ze toch wel bijdraaien..en anders is het pure egoisme van de ouders en houden ze geen rekening met de kids..
Datum:
2002-07-19 13:04:20
Naam:
Raadj
Reactie:
Relatie blijven behouden, uiteindelijk zullen de ouders van je partner moeten accepteren.geluk van je kind staat toch op nummer 1 lijkt mij!
Datum:
2002-07-19 14:23:33
Naam:
manisha
Reactie:
ik zat in zo een situatie en dat is helemaal niet leuk,ik wilde stoppen met onze relatie maar mijn partner niet en hij zei dat hij voor mij kiest en gaf dus zijn moed niet op .hij heeft geprobeerd en geprobeerd en nu is het eindelijk gelukt. Ja , zijn ouders zijn nu wel voorstanders van oze relatie, maar dat heeft pijn en moeite gekost voor ons beide.
Datum:
2002-07-20 23:19:06
Naam:
fieke
Reactie:
Ik ben verliefd op een jongen, en ik weet dat zijn ouders het niet zien zitten. Voorlopig hebben we helemaal niets met elkaar maar dat zal veranderen. Ik denk dat het beter is eerst in het geheim de relatie te laten groeien en dan de confrontatie aan te gaan met de ouders, zodat je als koppel sterker staat. Ik ga voor mijn eigen geluk: zijn ouders zouden mij bvb niet omgekocht krijgen. Maar als mijn partner zich ongelukkig zou voelen met de druk van zijn ouders dan laat ik hem vrij: ik zou hem nooit verplichten zijn familie te 'verraden'. Hij zal die keuze zelf moeten maken, maar welke keuze ook: ik zal van hem blijven houden. Al bij al blijft het rot van de ouders om hun kind zo voor een keuze te zetten, want tenslotte houdt hij van beide partijen en dat maakt het alleen maar supermoeilijk. De ouders moeten hun kind loslaten, ook al denken ze dat het niet de juiste weg bewandeld. Iedereen maakt fouten en je kan er alleen maar uit leren als je de kans krijgt.
Datum:
2002-07-22 14:14:10
Naam:
wolk
Reactie:
Radjesh25, ik ben niet slim hoor, schijn bedriegd!. Maar je hebt gelijk ik moet wat aan mijn manier doen. excuus!
Datum:
2002-07-22 14:28:18
Naam:
kijk_uit
Reactie:
Ik zou de relatie verbreken, zou ik doorgaan ermee zou ik mijn partner alsmaar leed bezorgen. Hij heeft dan aan een zijde zijn ouders en aan de andere kant zijn vrouw. Helemaal niet te doen
Datum:
2002-07-22 16:01:00
Naam:
ursila
Reactie:
Zo is "Devdas" een zuiplap geworden en tot zijn einde gekomen van liefdesverdriet; omdat zijn ouders zijn vriendin niet goedkeurden als schoondochter. Wat hebben zijn ouders uiteindelijk bereikt?? Hun zoon heeft ze verlaten om zich in zijn verdriet te verdrinken. Hoeveel mensen zijn in de film ongelukkig onder zijn lot? Zijn moeder, zijn ex-vriendin etc. In het leven draait alles om liefde. Liefde voor je ouders, ouders voor kinderen en geliefden onderling. Als ouders ben je toch gelukkig als je ziet hoe gelukkig je kind is met zijn geliefde??
Datum:
2002-07-24 21:45:06
Naam:
Dushi
Reactie:
Wolk, hun zoon is van MIJ! mag ik vragen wat het gekost heeft, you cheap b****
Datum:
2002-07-24 21:49:15
Naam:
Radjesh25
Reactie:
Nou Wolk, je MOET niks hoor. Het is aan je zelf of je eraan (aan je manieren) iets wil doen of niet...Tenslotte ben jij er verantwoordelijk voor en niet anderen...maar dat wist je natuurlijk wel....Groetjes R
Datum:
2002-07-26 00:29:18
Naam:
opgepast
Reactie:
hoe dan ook het wordt uiteindelijk jij die met je partner zal moeten leven.Jij moet voorjezelf proberen te bepalen wat jij wilt,hou je nou wel van hem/haar?Probeer te praten eerst zachtjes luisteren ze dan toch niet dan maar andere(harde) middelen gebruiken.
Datum:
2002-07-28 19:24:48
Naam:
wolk
Reactie:
Radjesh25, ik vind je leuk, je ruikt lekker!
Datum:
2002-07-29 08:06:35
Naam:
wolk
Reactie:
Dushi, als het een lekkere zoon is dan wil je hem toch bezitten? Nou ik wel hoor!
Datum:
2002-07-29 08:10:53
Naam:
wolk
Reactie:
Trouwens Dushi, je ruikt naar sexy!
Datum:
2002-07-29 09:55:36
Naam:
chanel
Reactie:
Reactie voor Bhagwa. Nee Bhagwa, ik ben geen PYAR KE DUSHMAN, ingetegendeel. Uit jou reactie ben jij de enige echte Pyar Ke Dushman, want echte Pyar brengt jou niet op zulke gedachte ,om andere verdrietig te maken door bagagki larki ledjha, en je zin te krijgen. Je moet juist proberen achter te komen wat er aan de hand is, en vindt jij het gek dat geen ene schoonmoeder jou als schoonzoon zou willen met jou mentaliteit. Dus mijn advies laat je beter opvoeden. En die leiding 8 mentaliteit achter wege te laten. Bye Chanel.
Datum:
2002-07-29 10:17:01
Naam:
wolk
Reactie:
Dushi, erg leuk hoe je zo met me omgaat! Wat heerlijk! Het klinkt zo vertrouwd en gewoon lekker op een nivo. GEWELDIG!
Datum:
2002-07-29 15:22:15
Naam:
Rajeshwa
Reactie:
Ik vind als papa en mama geen voorstander kunnen zij moeten ze naar een looko mang om te kijken of het wel juist is.
Datum:
2002-07-29 21:45:53
Naam:
Bhagwa
Reactie:
Chanel, je bent wel een grote pyar ka dushman. Er is meestal niets aan de hand - het is gewoon "gaar motaail" van die ouders die niet willen en hun kinderen niet een eigen keuze laten. Mijn advies aan jouw - laat die Taliban-mentaliteit van jouw ook maar achterwege en laat mensen zelf kiezen. ...en ik hoef echt geen taliban als schoonmoeder - dus CHANEL: PYAR KA DUSHMAN HAI HAI!!!
Datum:
2002-07-30 08:37:05
Naam:
Radjesh25
Reactie:
Hey Wolk; Pas je wel op dat je straks geen bloedneus krijgt van al dat ruiken...??? Groetjes R
Datum:
2002-07-30 14:12:34
Naam:
wolk
Reactie:
Radjesh25, leuk!
Datum:
2002-07-30 15:50:00
Naam:
harnarain
Reactie:
IK zou eerst de reden daar van willen weten ...
Datum:
2002-07-30 18:43:40
Naam:
Chanel
Reactie:
Reactie op Bhagwa: Bhagwa jij moet niet alleen lezen, maar ook proberen te begrijpen wat je leest.Ik heb niet geschreven dat je geen keuze moet/mag maken, maar die Taliban gedachte wat je hebt die moet je uit je hersens laten.IK heb geen Taliban gedachte,dat heb jij.Ik heb mijn mening gegeven op jou domme reactie. Een Taliban die maakt mensen verdrietig en daar pas jij goed bij,want jij was van plan larki ke bageki en een nachtje mee te slapen(verry cheap)en de ouders te kwetsen. Maar er zijn genoeg jongens/meisjes die ook heel veel van hum ouders houden en alleen maar zouden walgen als ze jou zouden tegenkomen,en ik denk dat het niet moeilijk zou zijn om die keuze te maken, dus zover komt het niet hoor,maak jij je maar geen zorgen. Dit is mijn laatste reactie ,want ik ga op vakantie, en als ik terug ben over een paar weken ben ik weer van de party. Watch out !!!!!!! Chanel. Groetjes Chanel
Datum:
2002-07-31 11:23:48
Naam:
Sheetal
Reactie:
Waarschijnelijk kappen. Geen zin in deze onzin. Genoeg vissen in het water. En mensen doe eve normaal. Vooral WOLK EN R25, volgens mij kennen jullie mekaar. xxxjes Sheetal
Datum:
2002-08-01 21:05:29
Naam:
Radjesh25
Reactie:
hey Sheetal, Kappen doe je in het bos, misschien jij niet! En wat is er tussen WOlk en R25?? En, zelfs, ALS we elkaar kennen, wat is jouw probleem dan??? Maar ja, als jij je oogjes goed opent en ff met je verstand goed leest (wat blijkbaar nog een groot probleem voor je is), dan kan je wel uit onze stukken halen, dat we elkaar niet kennen. Maar ja, zoals ik al net zei.....ALS jij je oogjes opent.........Groetjes R
Datum:
2002-08-02 00:43:45
Naam:
wolk
Reactie:
Radjesh25, het feit dat wij elkaar begrijpen is meer dan voldoende! KUS
Datum:
2002-08-02 12:36:57
Naam:
Sheetal
Reactie:
Heerlijk! lekker in getuimeld, en wat voor een reactie zeg...... Haaahaa.... Uitlokken dat was mijn motief. Niets persoonlijks hoor, heb gewoon twee personen uitgekozen om te kijken wat er zou gebeuren. Bey R25 en Wolk
Datum:
2002-08-02 23:17:38
Naam:
Radjesh25
Reactie:
Uitlokken??Ehm...hoe oud ben je eigenlijk? Alleen als je zegt dat je onder de 20 bent, is jouw opmerking terecht en anders...please GROW UP!!!Groetjes R
Datum:
2002-08-04 23:47:13
Naam:
Sheetal
Reactie:
Lieve schat, zoals ik al zei:" het is nix persoonlijk". Begrijp het nou........... Ik hou van dit soort opmerkingen en ik observeer mensen graag. Je leert veel over de menselijke gedraag.!!! BEY :)
Datum:
2002-08-08 17:03:39
Naam:
Janice
Reactie:
Sorry, dat ik me ff hier tussen mee bemoei! Maar, Sheetal, je hebt over het leren van het menselijk gedrag. Maar kijk je in dit geval ook naar je eigen gedrag??? Want, uitlokken, lijkt me meer een kinderachtig denkwijze, want ja, doordat je observeert naar het menselijk gedrag van anderen, moet er toch wel iemand zijn die jou op je plaats zet, vandaar IK! Janice, bye bye
Datum:
2002-08-08 23:57:50
Naam:
Chameli
Reactie:
Ik zou graag willen weten waarom zijn ouders mij niet zien zitten ? Ik zou mijn vriend aan raden om naar zijn ouders te luisteren, immers een huwelijk kan alleen plaatsvinden als onze ouders dit willen inzegenen. Zonder zegen van je ouders ben je toch ook niet gelukkig ! En ik zou mijn partner gelukkig willen zien. Dit alles heeft toch invloed op elkaar.
Datum:
2002-08-26 14:33:37
Naam:
Champa
Reactie:
Bhagwa, Wil je Lord Krishna niet zo beledigen, je typisch een tjoetia die niks van het geloof weet, en zomaar iets roept ! Krishna heeft nooit zoiets achterlijks gedaan.
Datum:
2002-08-26 14:42:04
Naam:
Volupte
Reactie:
Het is niet aan ouders om te beslissen of de relatie door kan gaan of niet. De beslissing is aan de twee geliefden. Je moet wel in je achtefhoofd houden dat ouders de enige op de wereld zijn die het beste met je voor hebben (al lijkt dat soms niet zo), ongeacht alles, de rest verwacht iets terug. Zelfs je geliefde. Dus de ouders van je partner denken hetzelfde, kennelijk is de keus van hun kind niet het beste van het beste, niet goed genoeg voor hun kind. Wil je dat de ouders van je partner de relatie wel goed gaan keuren, dan zal je je beste beentje voor moeten zetten en laten zien dat je wel het beste van het beste bent of in ieder geval bereid bent dat te worden.
Datum:
2002-09-06 23:34:40
Naam:
Monique
Reactie:
Ik heb het meegemaakt. Mijn schoonouders moesten me niet, waarom??? Nou we zouden verre familie van elkaar zijn. Niet dus alles was aangetrouwd. Erg bekrompen dus. Ik heb mijn ouders kunnen overtuigen van mijn (juiste) keuze en ze hebben me gelukkig zien worden. Uiteindelijk hebben we samen doorgezet en hebben we de rest kunnen overtuigenvan onze liefde voor elkaar. Ik ben zielsgelukkig met hem en zou hem voor niemand willen inruilen. En geloof het of niet na 2 jaar "vechten"voor elkaar hebben mijn schoonouders me geaccepteerd. We hebben een prima relatie en alle oude gebeurtenissen achter gelaten en zijn opnieuw gestart. Hetkan dus ook goed aflopen dus er is hoop.......
Datum:
2002-09-10 13:56:41
Naam:
Maharani
Reactie:
Mijn en zijn ouders uitleggen dat ik en hij onze gevoelens jegens elkaar niet kunnen negeren !!!!!!!!!!! Aan vragen hoe we dan verder moeten, ouders begrijpen toch ook wel dat je je gevoelens, niet kunt negeren,anders ga je er geestelijk kapot aan en verander, je als mens(in negatieve zin, als je echt zielsveel van iemand houdt). Een beetje jammer !
Datum:
2002-10-15 14:34:45
Naam:
wendy
Reactie:
ik wou even wat vragen en wat nu als ik nl ben en me vriend hindoe dat is toch het zelfde probleem.we zijn al 6 jaar bij elkaar maar er is voor mij nog steeds geen zekerheid of ik met hem kan trouwen vanwege zijn ouders. ik kan goed met ze opschieten maar ik weet dat ze hem liever met een hindoestaanse zien trouwen. hoe moet dit nou verder gaan ik wil niet langer wachten.
Datum:
2002-11-01 10:57:11
Naam:
wolk
Reactie:
Wendy, abrupt een einde aan maken! TIJD is erg kostbaar, je kunt je energie en tijd beter besteden, dan maar alle energie aan jezelf of iemand die het meer waard is.
Datum:
2002-11-18 13:56:40
Naam:
Maharani
Reactie:
Wolk, Jouw achterlijke opmerkingen zijn er erg irritant ! Zegt heel veel over jouw egocentrische en manieren. Ga zo door ! Ik heb al je teksten bijna gelezen, je bent echt zielig bitchy. Ga liever andere bezigheden zoeken.
Datum:
2002-12-18 15:18:06
Naam:
Maharani
Reactie:
Wolk, Jouw achterlijke opmerkingen zijn er erg irritant ! Zegt heel veel over jouw egocentrische en manieren. Ga zo door ! Ik heb al je teksten bijna gelezen, je bent echt zielig bitchy. Ga liever andere bezigheden zoeken.
Datum:
2002-12-18 15:40:56
Naam:
aan maharanie
Reactie:
hey mahaRANIE DAT IS HELEmaal niet zo wolk is juist heel inteligent en door al haar reacties te lezen heb ik dus een oplossing voor mijn problemen gevonden dus thank you wolk
Datum:
2004-04-15 12:52:53
Naam:
nadeem
Reactie:
zoh is dat ff toevallig ik heb precies dezelfde de ouders van andjana die vinden dat ze niet met mij mag omgaan omdat ik een moslim ben en zij een hindu is ik vind het persoonlijk gemeen en zij ook maar wat vind wolk er van ik zou heel graag je mening hierover hooorren
Datum:
2004-04-15 16:12:33
Naam:
radha
Reactie:
IK ZOU ZEKER WEGRENNEN MET HEM .HAM BHAG DJAITIE OKER SANGHE.wat zouden ze dan doen .wat hebben zij temaken met mijn lives partner ik moet met hem blijven en niet zij
Datum:
2004-05-03 17:09:46
Naam:
suredj
Reactie:
jah ik ken wel zoiets me kleine zusje ze is 14 en ze heeft een relatie met een man van ergens in de dertig en ik ben er zelf ook tegen maar me ouders al helemaal en ik ben het met mijn ouders eens dus in deze geval hebben ouders gelijk groetjes
Datum:
2004-06-28 14:57:22
Naam:
asha
Reactie:
Ik zou ze zoveel mogelijk ruimte om aan het idee te wennen dat hun zoon voor mij heeft gekozen zo krijgen ze vanzelf behoefte om mij te leren kennen en anders worden ze vroeg of laat vanzelf wel nieuwsgierig naar het meisje waar hun zoon mee om gaat tip: als ze nieuwsgierig worden laat ze zelf toenadering zoeken, want dan groeit de nieuwsgierigheid, als ze toenadering zoeken laat ze zoveel mogelijk vragen zelf stellen. Ik kan allen maar zeggen laat je niet het veld uit slaan en keer ze zeer zeker niet de rug toe want dan mogen ze je hun leven lang niet. Geef ze de ruimte en ze draaien vanzelf bij. groetjes
Datum:
2004-07-02 12:20:47
Naam:
ThakurSingh
Reactie:
Aan Nadeem: ik heb precies in dezelfde situatie gezeten. De ouders van mijn ex die waren ook tegen de relatie die ik had met hun dochter.Want ik ben HINDU(zal het altijd blijven, tot mijn laatste adem). De ouders van mijn ex wilden dat ik moslim werd, dat terwijl ik en mijn ex het daarover gehad hadden.Met andere woorden, ze hebben geen respect voor mij als Hindu, maar ze verwachten wel dat ik moslim zal worden.Dat terwijl ik mijn ex respecteer als MENS en als moslim.IK HIELD echt van haar,maar tot mijn verbazing wilde zij ook dat ik moslim werd.Dat zet je toch wel aan het denken? We zijn van het zelfde soort:HINDOSTAAN, enige verschil is religie (discriminerend he).Wat mij het meeste pijn deed,is dat zij mij niet in mijn waarde liet als HINDU, terwijl ik haar accepteerde(nog steeds) als moslim. Uiteindelijk heb ik er een punt achter gezet.Maar wat ik eigenlijk wil zeggen(UIT ERVARING) moslims(niks tegen moslims hoor) willen dat een andersgelovige of een niet-gelovige zich bekeren tot de Islam. Maar een moslim zal nooit zijn geloof verwerpen, die voelen zich meer mens dan een niet-moslim.Dus het is te begrijpen dat de ouders van je ex tegen jouw voormalige relatie waren. Denk daar eens over na!!!!!!!
Datum:
2004-07-11 20:58:26
Naam:
nadeem
Reactie:
hey thnx man maar van mij hoefde ze niet te veranderen ik had zelf aangeboodden te veranderen maar ik weet het niet zei maakte het uit ik niet vind het jammer maar ik had het wel aangeboodden maar toch thnx voor wat je zei groetjes
Datum:
2004-07-17 00:17:26
Naam:
Revi
Reactie:
ik zou alles eraan doen om haar ouders of mijn ouders in te laten zien dat we wel voor "elkaar gemaakt" zijn
Datum:
2004-09-29 17:29:19
Naam:
Jayant
Reactie:
Ik heb zelf ook moeten kiezen tussen mijn vriendin en mijn familie.Ik kreeg de keuze om het ouderlijk huis te verlaten en contact te verbreken als ik haar nog zou zien. Ik wist vooraf dat ik mijn vriendin veel problemen/verdriet zou veroorzaken en dat wilde ik haar niet aandoen.Ik hoop alleen dat ze nu iemand heeft waarmee ze gelukkig verder kan.Voor mijzelf is het moeilijk om überhaupt iemand te leren kennen.Op deze manier doe ik niemand verdriet (meer).Dus het is kiezen of delen.Ik vind het erg jammer dat ouders tot op de dag van vandaag hun kinderen dergelijke keuzes geven.Immers,het gaat toch om het geluk van het kind?Ik hoop dat dit ooit zal veranderen.
Datum:
2005-03-26 19:49:35
Naam:
Bea
Reactie:
Als mijn vriend voor mij zou kiezen dan zou ik me niks van aan trekken. meestal trekken ze op den duur wel bij.
Datum:
2005-09-01 22:54:24
Naam:
akash
Reactie:
nou dan maar proberen haar ouders te "impressen"
Datum:
2009-01-06 01:14:26
Naam:
Yasmin32
Reactie:
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn partner zijn eigen beslissingen kan nemen en zich niet laat beïnvloeden door anderen/ouders.
Datum:
2009-07-25 22:48:10
Naam:
george
Reactie:
ze kiest voor mij of voor haar ouders
Datum:
2009-08-28 20:44:30
Reageer

Succesverhalen          Stellingen          Webmasters          Game          Media          Promo          Links

home contact us privacy misbruik melden help
Copyright © 2001-2010 Radha.nl - Alle rechten voorbehouden

Radha.nl is partner van het callcenter in Suriname CallFactory www.callcenter-suriname.nl